znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

مقابله با سیل و طوفان: تیم‌های اورژانس و مبارزه با سیل و طوفان در امارات

مقابله با سیل و طوفان: تیم‌های اورژانس و مبارزه با سیل و طوفان در امارات؛ تلاش‌های تیم‌های کاری و اورژانس دبی در 24 ساعت گذشته موفق به کاهش عواقب ناشی از شرایط جوی بی‌سابقه‌ای که امارت و مناطق مختلف این کشور شاهد بارش‌های بی‌سابقه در 75 سال گذشته بود، شد.

مقابله با سیل و طوفان: تیم‌های اورژانس و مبارزه با سیل و طوفان در امارات

تلاش‌های تیم‌های کاری و اورژانس دبی در 24 ساعت گذشته موفق به کاهش عواقب ناشی از شرایط جوی بی‌سابقه‌ای که امارت و مناطق مختلف این کشور شاهد بارش‌های بی‌سابقه در 75 سال گذشته بود، شد.

واکنش یکپارچه، که مشخصه آن فعالانه، حرفه‌ای بودن، کار میدانی مداوم در شبانه‌روز و مکانیسم‌های واکنش سریع و فوری برای مقابله فعالانه با موقعیت‌های اضطراری و گزارش‌ها در صورت وقوع، توسط تیم‌های اضطراری در دبی و مطابق با بالاترین استانداردها بود.

و بهترین شیوه های بین المللی، به حفاظت از جان و مال، و بازگشت… جریان ترافیک در اکثر خیابان های داخلی و خارجی در امارت، علاوه بر بازگشت تدریجی کلیه خدمات حمل و نقل به فعالیت های معمول خود، کمک کرد.

واکنش سریع تیم‌های کاری

تلاش تیم‌های اورژانس در مناطق مختلف کشور نیز با توجه به رویه‌ها و مکانیسم‌های واکنش سریع تیم‌های کاری، موفق به رفع اثرات شرایط جوی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد