znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

آیا علی لاریجانی تحت تعقیب قرار می‌گیرد؟

آیا علی لاریجانی تحت تعقیب قرار می‌گیرد؟؛ سخنگوی قوه قضاییه در جمهوری اسلامی روز سه‌شنبه با تاکید بر اینکه انتشار نامه‌های محرمانه «جرم » است، علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس را تهدید به تعقیب قضایی کرد.

آیا علی لاریجانی تحت تعقیب قرار می‌گیرد؟

سخنگوی قوه قضاییه علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس را تهدید به تعقیب قضایی کرد.

وی با بیان اینکه اگر مشخص شود نامه شورای نگهبان به آقای لاریجانی درباره رد صلاحیت او در انتخابات ریاست جمهوری ازبه دست خود او منتشر شده است، قابل تعقیب و پیگیری است.

نامه‌ تصویری دبیر شورای نگهبان احمد جنتی و پاسخ ۲۱ صفحه‌ای علی لاریجانی مشاور رهبر جمهوری اسلامی، شنبه ۲۷ آذرماه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در این نامه‌ها، جزئیات رد صلاحیت آقای لاریجانی از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است.

سفیر ایران در یمن به علت ابتلا به کرونا درگذشت

سفیر ایران در یمن به علت ابتلا به کرونا درگذشت؛ وزارت خارجه ایران روز سه‌شنبه از مرگ حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران نزد حوثی‌های یمن بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

سفیر ایران در یمن به علت ابتلا به کرونا درگذشت

وزارت خارجه ایران روز سه‌شنبه از مرگ حسن ایرلو بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه، حسن ایرلو روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، «همکاری دیرهنگام برخی کشورها» را عامل مرگ آقای ایرلو، یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران دانست و او را «شهید» خواند.

پیش از این روز جمعه، وال استریت ژورنال گزارش داد که مقامات منطقه ای و غربی گفته اند که مقام‌های حوثی از مقام‌های عربستان سعودی اجازه خواسته بودند که ایرلو برای درمان بهتر پس از ابتلا به کرونا، با یک پرواز به تهران بازگردد، اما ریاض مخالفت کرد.

اما یک مقام ارشد سعودی که با امور یمن مطلع است به خبرگزاری فرانسه گفت که سفیر یمن را با هواپیمای عراقی را ترک کرده است.

به گزارش وال استریت ژورنال، حوثی ها به مقامات سعودی اطمینان داده اند که دیپلمات ایرانی جدیدی را جایگزین حسن ایرلو نخواهند کرد.

تجمع مردم کامیاران در اعتراض به اجرای حکم اعدام حیدر قربانی

تجمع مردم کامیاران در اعتراض به اجرای حکم اعدام حیدر قربانی؛ صدها نفر روز یکشنبه ۲۸ آذرماه در شهرستان کامیاران در اعتراض به اجرای حکم اعدام حیدر قربانی تجمع کردند.

حیدر قربانی

تجمع مردم کامیاران در اعتراض به اجرای حکم اعدام حیدر قربانی

نمایشگر ویدیو
00:00
00:17

یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰، اهالی کامیاران؛ آنها برخلاف تهدیدهای اطلاعاتی، تجمعی در اعتراض به قتل حیدر قربانی که جمهوری اسلامی بطور پنهانی، این زندانی سیاسی را بدار آویخته است.
شد، برگزار کردند.

معترضان شعار می دادند «شهید نمی‌میرد».

جسد حیدر قربانی، زندانی سیاسی که در ساعت ۴ بامداد یکشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰ در زندان سنندج اعدام شد

ضرب و شتم لیلا حسین‌زاده در زندان!

لیلا حسین زاده، فعال دانشجویی که روز سه شنبه ۱۶ آذرماه در جریان سفر به شیراز بازداشت شده بود، در بازداشتگاه اداره کل اطلاعات این شهر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ضرب و شتم لیلا حسین‌زاده در زندان!

لیلا حسین زاده، در بازداشتگاه اداره کل اطلاعات این شهر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری هرانا، خانم حسین زاده در تماس تلفنی با بستگان خود این موضوع را مطرح کرد و گفت که هم اکنون در بند ۲۰۹ زندان اوین تهران نگهداری می شود.

در این مدت، این فعال دانشجویی که از بیماری کرونا رنج می برد، از دریافت به داروهای ضروری خود محروم مانده و در وضعیت نامناسب پزشکی قرار دارد.

تجمع مردم مقابل منزل حیدر قربانی

تجمع مردم مقابل منزل حیدر قربانی؛ تجمع مردم مقابل منزل حیدر قربانی پس از انتشار خبر اجرای حکم مخفیانه اعدام این زندانی سیاسی در زندان مرکزی سنندج

تجمع مردم مقابل منزل حیدر قربانی

تجمع مردم مقابل منزل حیدر قربانی پس از انتشار خبر اجرای حکم مخفیانه اعدام این زندانی سیاسی 

صبح روز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰حیدر قربانی، زندانی سیاسی کرد را مخفیانه در زندان مرکزی سنندج به اعدام شد.

 پس از اجرای حکم اعدام وی؛ بنا بر گزارش ها، پس از اجرای حکم اعدام حیدر قربانی، نیروهای امنیتی حسن قربانی، برادر این زندانی سیاسی را بدون ارائه حکم قضائی بازداشت کردند.

حیدر قربانی تا شب گذشته از قرار اجرای حکم اعدام خود مطلع نبود!

صالح نیکبخت، وکیل حیدر قربانی: ساعت ۷:۵۳ دقیقه عصر روز گذشته به وقت تهران با حیدر قربانی گفت و گو کرده و تا آن زمان وی از قرار اجرای حکم اعدام خود مطلع نبوده است.

بازداشت برادر حیدر ، پس از اجرای حکم اعدام وی

 پس از اجرای حکم اعدام حیدر قربانی، نیروهای امنیتی حسن قربانی، برادر این زندانی سیاسی را بدون ارائه حکم قضائی بازداشت کردند.

به گزارش منابع حقوق بشر کردستان، جسد حیدر قربانی، زندانی سیاسی که در ساعت ۴ بامداد یکشنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰ در زندان سنندج اعدام شد، هنوز به خانواده این شهروند کُرد تحویل داده نشده است.