znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

چرا ساختمان بورس تهران پلمپ شد؟

برخی رسانه ها با انتشار تصاویری گزارش داده‌اند صبح پنجشنبه ساختمان بورس تهران توسط شهرداری پلمب شد.

بورس تهران

چرا ساختمان بورس تهران پلمپ شد؟

چرا ساختمان بورس تهران پلمپ شد؛ برخی رسانه ها با انتشار عکس هایی از پلمب شدن ساختمان بورس تهران توسط شهرداری صبح پنجشنبه خبر دادند.

به گفته عصر ایران ، دلیل این اقدام بدهی هزار میلیارد تومانی از بورس برای ساخت ساختمان جدید در میدان کاج سعادت آباد و عدم پرداخت هزینه شهرداری تهران است.

خروج میلیاردها دلار سرمایه از کشور طی ۱۶ سال گذشته

بر اساس آمار بانک مرکزی ، طی ۱۶ سال گذشته ،۱۷۱ میلیارد دلار سرمایه از کشور خارج شده است.

به گزارش روزنامه فرهیختگان ، آمار اعلام شده از سوی بانک مرکزی نشان می دهد که در ۱۶ سال گذشته ، یعنی از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۹ ، حدود ۱۷۰ میلیارد و۶۱۷ میلیون دلار سرمایه از کشور خارج شده است.

بیشترین تعداد خروج سرمایه مربوط به چند سال گذشته و افزایش خرید و سرمایه گذاری در بخش مسکن در کشورهای همسایه، از جمله ؛ ایرانیان ترکیه ، گرجستان و امارات متحده عربی توسط ایرانیان بوده است.

از سوی دیگر ، علاوه بر خروج سرمایه ، روند معکوس و ورود سرمایه و سرمایه گذاران به اقتصاد کشور به میزان قابل توجهی کاهش یافته است

واکنش‌ها به مرگ رییس پیشین زندان قزلحصار؛”تابوت” را داود رحمانی ابداع کرد

پس از مرگ داوود رحمانی، رییس زندان قزل‌حصار کرج سال‌های ۶۰ تا ۶۳، برخی از زندانیان سیاسی در دهه ۶۰ به اقدامات وی در شکنجه زندانیان اشاره کردند.

داوود رحمانی

“تابوت” را داود رحمانی ابداع کرد

“تابوت” را داود رحمانی ابداع کرد؛ پس از مرگ داوود رحمانی، برخی از زندانیان سیاسی در دهه ۶۰ به اقدامات وی در شکنجه زندانیان اشاره کردند.

آن‌ها از جمله به محبوس کردن چندماهه زندانیان در سلولهای کوچک معروف به “تابوت” و “قبر” اشاره کرد و جزییاتی از شکنجه‌ها را یادآور شده‌اند.

واکنش‌ها به مرگ رییس پیشین زندان قزل حصار

واکنش‌ها به مرگ رییس پیشین زندان قزل حصار؛ سال۶۵ شهید صادق‌کریمی قصد کیفردادن او را داشت که موفق نشد.اینرا داود رحمانی جنایتکار فهمید و از آن موقع خانه و محل کارش را عوض کرد وتا آخرین روز در ترس و وحشت زندگی کرد.همقطاران جنایتکار او مانندمرتضی صالحی(صبحی) هم همین وضعیت را دارند.

به این چهره رحمانی نگاه کنید انگار دربان بهشت است اما ظاهرا همان حاج داود جلاد معروف دهه‌ی ۶۰ است.

برخورد خشن نیروی انتظامی حین بازداشت یک شهروند در قزوین

بر اساس گزارش دریافتی از شهروندان ، مأموران نیروی انتظامی آبیک قزوین در حین بازداشت یک شهروند، اقدام به اعمال خشونت از طریق ضرب و شتم ، درگیری با مردم و و شلیک تیر هوایی کردند.

نیروی انتظامی

برخورد خشن نیروی انتظامی حین بازداشت یک شهروند در قزوین

برخورد خشن نیروی انتظامی حین بازداشت یک شهروند در قزوین؛ مأموران نیروی انتظامی آبیک قزوین در حین بازداشت یک شهروند، اقدام به اعمال خشونت از طریق ضرب و شتم، کردند.

خودکشی یک سرباز وظیفه استان لرستان

بر اساس گزارش دریافتی از شهروندان ، سرباز وظیفه ای به نام حسن آقایی‌جودکی در حین نگهبانی هنگام استفاده از سلاح خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

بر اساس این گزارش ، این سرباز سابقه خودکشی داشت و از افسردگی رنج می برد ، در حالی که با اسلحه به وی محول شده که به دلیل مشکلات اعصاب و روان، معاف از رزم بوده است.

علت آتش سوزی در شهرک صنعتی مامونیه چیست؟

رسانه های ایرانی گزارش دادند که یک آتش سوزی “گسترده” در شرکت پر کننده روغن و چای در شهرک صنعتی مامونیه در شهر زرندیه در استان مرکزی رخ داده است.

آتش سوزی

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی مامونیه

خبرگزاری ایرنا گزارش داد که بخشی از کارخانه مواد غذایی “طبیعت” در شهرک صنعتی مامونیه از صبح چهارشنبه در آتش سوخت و آتش نشانان هنوز نتوانسته اند آتش را مهار کرده و به طور کامل خاموش کنند.

بر اثر این آتش سوزی تاکنون دو نفر مجروح شده اند

یک آتش سوزی “گسترده” در شرکت پر کننده روغن و چای در شهرک صنعتی مامونیه در شهر زرندیه در استان مرکزی رخ داده است.

سیامک سلیمانی ، فرماندار زرندیه گفت که حوالی ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد در این واحد تولیدی آتش سوزی گزارش شد و “دو نفر زخمی شدند”.

حمله احتمالی اسرائیل به ایران

یک شبکه تلویزیونی اسرائیلی اعلام کرد که “بودجه ای معادل ۱.۵ میلیارد دلار” به ارتش اسرائیل اختصاص داده است تا خود را برای حمله احتمالی به تاسیسات هسته ای ایران آماده کند.

حمله

حمله احتمالی اسرائیل به ایران

حمله احتمالی اسرائیل به ایران؛ “بودجه ای معادل ۱.۵ میلیارد دلار” به ارتش اسرائیل اختصاص داده است تا خود را برای حمله احتمالی به تاسیسات هسته ای ایران آماده کند.

همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داد ، انتظار می رود حدود ۵ میلیارد شِکِل معادل ۱.۵ میلیارد دلار برای خرید هواپیما ، پهپادهای شناسایی جمع‌آوری اطلاعات و تسلیحات منحصر به فرد برای حمله به تاسیسات زیرزمینی قدرتمند ایران هزینه شود.

به نوشته تایمز اسرائیل ، این گزارش تنها چند روز پس از اعلام موفقیت آزمایش بمب ۲.۵ تنی پیشرفته به نام جی‌بی‌یو۷۲ که نیروی هوایی آمریکا از آن برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران استفاده می کند ، منتشر می شود.