znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

نظر جنجالی احمدی نژاد درباره طالبان

محمود احمدی‌ نژاد: چین، روسیه و پاکستان از حمایت از طالبان پشیمان خواهند شد.

نظر جنجالی احمدی نژاد درباره طالبان

احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران تاکید کرده که جنبش طالبان مخالف صدا بلند کردن مردم‌اند. وى افزود: «در فاریاب یا پنجشیر یا هر جای دیگر در افغانستان، اگر جایی برای اظهار نظر عمومی باشد، طالبان با این عملیات مخالفت خواهند کرد».

محمود احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه طالبان نه یک جنبش دینی‌اند و نه قومی است، گفت که چین، روسیه و پاکستان از حمایت از طالبان پشیمان خواهند شد.

محمود احمدی‌نژاد در مصاحبه ای گفته است که گروهی که مخالف اراده مردم با زور اسلحه حاکم شود هستند، تهدیدی جدی برای کل جهان است.

احمدی نژاد: مردم افغانستان دوست ندارند در چنین شرایطی زندگی کنند.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران بیان کرد که داعش و القاعده به سرعت در افغانستان در حال سازماندهی هستند و هر زمان که آماده باشند تهدیدی جدی برای همه کشورهای همسایه خواهند بود.

حسین سلامی شلیک به هواپیمای اوکراینی را شجاعانه ترین تصمیم تاریخ ایران خواند!

حسین سلامی: ما در عملیات جنگ روانی نمی توانستیم دشمن را متوقف کنیم، باید روی زمین او را متوقف می کردیم!

حسین سلامی

حسین سلامی شلیک به هواپیمای اوکراینی را شجاعانه ترین تصمیم تاریخ ایران خواند!

حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران در جلسه علنی مجلس از شلیک به هواپیمای اوکراینی دفاع کرد.

حسین سلامی گفت: ما در عملیات جنگ روانی نمی توانستیم دشمن را متوقف کنیم، باید روی زمین او را متوقف می کردیم!.

او علناً از شلیک عامدانه موشک به هواپیمای مسافربری اوکراینی که همه مسافران آن را کشته است، دفاع می کند.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: باید تصور دشمن در عکس‌العمل را فرومی‌پاشاندیم

فرمانده سپاه پاسداران گفت: «باید تصور دشمن در عکس‌العمل را فرومی‌پاشاندیم» و «با شکل‌دهی واقعیت‌های سخت می‌خواستیم از یک جنگ بزرگ با جنگ یک جلوگیری کنیم».

سلامی در این سخنرانی غیرعلنی در ۲۲ آذر۹۸ ضبط شده است با تااکید بر سلب ابتکارعمل عمل، غافلگیری و فریب دشمن گفت:اینجا میدانی نبود که ما فکر کنیم ما می‌زنیم و تمام.

بابک غفوری‌آذر: چقدر ترسناک است وقتی که می‌دانیم این برنامه واقعا اجرا شد!

بابک غفوری‌آذر روزنامه‌نگار در این باره گفت: چقدر ترسناک است وقتی که می‌دانیم این برنامه واقعا اجرا شد.

چرا احمدی‌نژاد بدون محافظ به ترکیه رفت؟

کانال خبری دولت بهار عکسی از تیم حفاظتی وی در سفر به ترکیه منتشر کرد که نشان می دهد اکثر محافظان رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی در این سفر از ملیت ترکیه‌ای هستند.

چرا احمدی نژاد بدون محافظ به ترکیه رفت؟

کانال خبری دولت بهار نزدیک به محمود احمدی‌نژاد عکسی از تیم حفاظتی احمدی‌نژاد در سفرش به ترکیه منتشر کرد که نشان می دهد اکثر محافظان محمود احمدی‌نژاد در این سفر از ملیت ترکیه‌ای هستند.

پیش از آن برخی از روزنامه های گزارش دادند که بنا بر دستور اطلاعات سپاه، وزارت امور خارجه، ابراهیم رئیسى، پاسپورت سیاسی احمدی نژاد و هیئت همراه خود را صادر کرد.

احمدی نژاد همچنین اجازه به استفاده از تیم حفاظتی در طول سفر داده نشده و گفته شده است که او باید از محافظان سفارت و کنسولگری جمهوری اسلامی در ترکیه استفاده کند.

چرا خواهرزاده علی خامنه‌ای بازداشت شد؟

روز یکشنبه ۲۶ دی ماه، رسانه های حقوق بشری از بازداشت فریده مرادخانی، فعال مدنی و خواهرزاده علی خامنه‌ای خبر دادند.

بازداشت فریده مرادخانی، خواهرزاده علی خامنه‌ای

به گزارش هرانا، خانم مرادخانی روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه در مسیر بازگشت به خانه خود بازداشت شد.

در این گزارش به بازداشت فریده مرادخانی توسط وزارت اطلاعات اشاره شده و آمده است که پس از دستگیری وی، نیروهای امنیتی به منزل وی یورش برده و تعدادی از وسایل شخصی وی را ضبط کرده اند.

اتهام این فعال مدنی هنوز مشخص نیست و او در تماسی که یک روز پس از بازداشت با خانواده اش داشت، تنها گفت که در بازداشتگاه وزارت اطلاعات، بند ۲۰۹ زندان اوین نگهداری می شود.

چرا خواهرزاده علی خامنه‌ای بازداشت شد؟

به تازگی ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد خانم مرادخانی در مراسم آنلاین جشن تولد شهبانو فرح پهلوی آخرین ملکه ایران سخنانی را در ستایش او بیان می‌کند. این مراسم در ۲۲ مهر برگزار شد و خانم پهلوی نیز در آن حضور داشت.

پایتخت ایران ناامن است؟!

 زهرا شمس‌احسان: از آذر ۹۹ تا آذر ۱۴۰۰ بیش از ۲۶ هزار نقطه ناایمن توسط شهروندان گزارش شده است.

پایتخت ایران ناامن است؟!

روز شنبه ۲۵ دی، پلیس تهران حضور «۲۶ هزار نقطه بی‌دفاع و ناامن» در پایتخت ایران را «کاملاً کذب» توصیف کرد و گفت «هیچ نقطه ناامنى» در پایتخت ایران وجود ندارد.

به گزارش رسانه های ایران، زهرا شمس‌احسان، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران در ۱۴ دی ماه و بر اساس گزارش های مرکز پیام‌گیر تلفنی ۱۳۷ مرکز مدیریت شهری گفته بود: از آذر ۹۹ تا آذر ۱۴۰۰ بیش از ۲۶ هزار نقطه ناایمن توسط شهروندان گزارش شده است.