znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

شهبانو فرح پهلوی: هر چه ظلم حکومت بیشتر شده اتحاد مردم عمیق‌تر شده

شهبانو فرح پهلوی: اگر همه به فکر ایران و عظمت و کرامت مردمش فکر کنیم، این بن‌بست گشوده خواهد شد

شهبانو فرح پهلوی

شهبانو فرح پهلوی: هر چه ظلم حکومت بیشتر شده اتحاد مردم عمیق‌تر شده

با ادامه دور جدید اعتراضات در ایران، شهبانو فرح پهلوی «همه شهروندان ما در داخل و خارج از کشور» را به تأمل در «این پیام وحدت» فراخواند و تأکید کرد که «اگر همه به فکر ایران و عظمت و کرامت مردمش فکر کنیم، این بن‌بست گشوده خواهد شد”.

در این پیام آمده است: هر چه بیداد، ستم و ظلم این حکومت بیشتر شده، صدای مردم به هم شبیه‌تر و اتحادشان عمیق‌تر شده است.
شهبانو فرح پهلوی خطاب به معترضان در ایران گفت: صدای درد ایرانی را در گلوی شما می شنوم و این روزها بیش از هر زمان دیگری می بینم که شمال، جنوب، شرق و غرب این سرزمین در تشخیص درد و راه درمان آن، به هم نزدیک‌تر شده‌اند.”

اعتراضات سراسری

در دوازدهمین شب اعتراضات سراسری اردیبهشت ۱۴۰۱، عصر چهارشنبه، جو برخی از شهرها همچنان ملتهب و گزارش هایی از حضور نیروهای امنیتی و یگان های ویژه در شهرها به گوش می رسید.

علی دایی: به جای سرکوب، فکر اساسی برای مشکلات مردم کنید

علی دایی، پیشکسوت فوتبال ایران، نوشت : به جای سرکوب، فکر اساسی برای مشکلات مردم کنید

علی دایی

علی دایی: به جای سرکوب، فکر اساسی برای مشکلات مردم کنید

علی دایی عکسی از وریا غفوری بازیکن استقلال که گزارش‌هایی از ممنوعیت انتشار تصویرش در صداوسیما منتشر شده، او در اینستاگرام نوشت: باید به جای سرکوب، فکر اساسی برای حل مشکلات مردم کرد.

دایی روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت تصویری از این ورزشکار کرد با لباس محلی کرد در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرد و در آن نوشت: ساکت کردن منتقد فقط و فقط پاک کردن صورت مساله است. مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی هستند و باید به جای سرکوب، فکر اساسی برای حل مشکلات‌شان کرد.

غفوری درباره این اعتراضات گفت: «چطور مسئولین این موقعیت‌ها را می‌بینند و شرمنده نمی‌شوند؟

 

سعید افکاری: جمهوری اسلامی در حال جنگ با مردم چهارمحال و بختیاری است

سعید افکاری برادر جاویدنام نوید افکاری، در یکی از توییت های خود نوشت: این دیگر سرکوب نیست، جمهوری اسلامی با مردم چهارمحال و بختیاری می‌جنگد.

سعید افکاری

سعید افکاری: جمهوری اسلامی در حال جنگ با مردم چهارمحال و بختیاری است

سعید افکاری برادر جاویدنام نوید افکاری با انتشار توئیتی به سرکوب و کشتار هموطنان توسط نیروهای امنیتی در اعتراضات سراسر کشور بویژه در استان چهارمحال و بختیاری پاسخ داد.

آقای افکاری در یکی از توییت های خود نوشت: این دیگر سرکوب نیست، جمهوری اسلامی با مردم چهارمحال و بختیاری می‌جنگد.

وی در توئیتی دیگر نوشت: ‏حس روزهایی را دارم که برادرهای من را به زیرزمین زندان منتقل کردند و حتی نمی‌دانستیم، زنده‌ هستند یا آنها را کشته‌اند؟ شاید هم حس آبان ماه را دارم.

در روزهایی که تنها خبر کشتار مردم در سراسر کشور دریافت می‌کردیم، این بود که همه جای کشور مردم را می‌کشند، ترکیب این دو حس عجیب بود و باز هم در چهارمحال و بختیاری مردم کشته می شدند.

غیبت عجیب عکس وریا غفوری در برنامه فوتبال برتر

غیبت عجیب عکس وریا غفوری در برنامه فوتبال برتر، تصویر وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در تصویر تیمی قهرمان لیگ که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر پخش شد، از طریق صدا و سیما حذف شد

غیبت عجیب عکس وریا غفوری در برنامه فوتبال برتر

تصویر وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در تصویر تیمی قهرمان لیگ که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر پخش شد، از طریق صدا و سیما حذف شد و غفوری در این تصویر حضور نداشت.

غیبت عجیب غفوری در عکس تیم استقلال که در برنامه فوتبال برتر پخش شد در حالی رخ داد که غفوری به مشکلات معیشتی شهروندان ایرانی پس از قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر نسبت به موضوعات معیشتی شهروندان ایران که باعث اعتراضات سراسری شده است.

پیام پرویز پرستویی به خامنه‌ای: حکم رفاه ملت را با خون بنده امضا کنید

پرویز پرستویی، بازیگر سرشناسی، خطاب به خامنه‌ای: حکم رفاه ملت را با خون بنده امضا کنید

پرویز پرستویی

پیام پرویز پرستویی به خامنه‌ای: حکم رفاه ملت را با خون بنده امضا کنید

پرویز پرستویی بازیگر سرشناسی که اوایل اردیبهشت ماه حضورش برای اکران فیلمش در کالیفرنیای آمریکا حاشیه‌های بسیاری در پی داشت، در نامه ای به رهبر جمهوری اسلامی در حمایت از مردم معترض ایران نوشت: حکم رفاه ملت را با خون بنده امضا کنید.

آقای پرستویی در این پیام که روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در اینستاگرام خود منتشر کرد، برای اولین بار به موضوع جنجالی شدن حضور خود در آمریکا اشاره کرد و در پاسخ به اتهام عضویت خود در سپاه قدس نوشت. نه دولتی‌ام، نه سپاهی، ولی با افتخار یک ایرانی‌ام.

این بازیگر خطاب به علی خامنه ای با «نمایش اصلی» در ادامه سخنان خود با اشاره به موج گرانی و اعتراضات به وضعیت اقتصادی گفت: روا نیست مردم از نداری و تنگدستی در خیابان‌ها گاز اشک‌آور بخورند و گلوله. “