znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

۷ کشته در ازدحام اطراف فرودگاه کابل

ارتش بریتانیا یکشنبه ، ۳۱ مرداد ، اعلام کرد که به خاطر فرار افراد از افغانستان، پس از تسلط طالبان، به‌وجود آمده است، هفت غیرنظامی افغان کشته شدند.

فرودگاه کابل

۷ کشته در ازدحام اطراف فرودگاه کابل

۷ کشته در ازدحام اطراف فرودگاه کابل؛ ارتش بریتانیا، اعلام کرد که به خاطر فرار افراد از افغانستان، پس از تسلط طالبان، به‌وجود آمده است، هفت غیرنظامی افغان کشته شدند.

به گزارش آسوشیتدپرس ، ارتش بریتانیا گزارش داد که حملات هوایی طالبان به همراه افرادی که قصد داشتند از طریق فرودگاه کابل از کشور خارج شوند ، ساکنان را مجبور به فرار کرده و در این حمله هفت نفر کشته شدند.

پیشتر ، در اولین روز هجوم هزاران نفر به فرودگاه کابل ، پنج غیرنظامی در نزدیک باند کشته شدند و دو نفر نیز که خود را به چرخ یک هواپیمای نظامی آمریکایی نگه داشته بودند ، پس از بلند شدن زمین خوردند.

جان باختن شمار بیشتری از افراد فراری از کشور هستند زیرا آسوشیتدپرس گزارش داد که تهدید جدید داعش در افغانستان باعث شد تا هواپیماهای نظامی آمریکایی برای حمل افراد، عملیاتی به شکل فرود و برخاست سریع را در فرودگاه بین‌المللی کابل انجام دهند.

دیدار سفیر ایران در سوئد با حمید نوری!

احمد معصومی فر ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوئد ، از ملاقات خود با یک شهروند ایرانی در زندان سوئد بدون ذکر نام حمید نوری خبر داد.

حمید نوری

دیدار سفیر ایران در سوئد با حمید نوری!

دیدار سفیر ایران در سوئد با حمید نوری، احمد معصومی فر ، از ملاقات خود با یک شهروند ایرانی در زندان سوئد بدون ذکر نام حمید نوری خبر داد.

دادیار زندان گوهردشت در دهه شصت، به اتهام مشارکت در اعدام‌های دسته‌جمعی زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۶۷، قتل و انجام جنایت آشکار و نقض حقوق بین‌الملل، در استهکلم سوئد از سه‌شنبه نوزدهم مرداد ماه آغاز شده است.

معصومی فر ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوئد ، شنبه سی‌ام مردادماه در صفحه توئیتر خود بدون نام بردن از حمید نوری نوشت که “پس از 20 روز پیگیری ، موفق به ملاقات شهروند ایرانی در زندان شدم. “

داستان شکنجه حمید نورى

معصومی فر افزود: “شواهدی مبنی بر استفاده از خشونت و نقض کنوانسیون‌های مقابله با شکنجه و رفتارهای غیرانسانی ، ظالمانه و تحقیرآمیز” ، “حقوق مدنی و سیاسی” و “کنوانسیون اروپایی حقوق بشر” درباره نوری وجود دارد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران گفت: “شکایت توسط وکلای دادگستری به مرجع قضایی تسلیم و طی یادداشتی به وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری خواستار انجام تحقیقات مستقل در مورد نقض حقوق زندانیان ، ممانعت معاینه پزشکی ، اعتقادی و اعمال شکنجه جسمی و روحی این ” شهروند ایرانى” شدم.

برادر اشرف غنی به طالبان پیوست

حشمت غنی احمدزی ، برادر رئیس جمهور پیشین افغانستان ، در حضور خلیل رحمن ، از رهبران جنبش طالبان و مفتی محمود ذاکر حمایت خود را از از طالبان اعلام کرده است.

اشرف غنی

برادر اشرف غنی به طالبان پیوست

 برادر اشرف غنی به طالبان پیوست، رسانه های محلی افغانستان گزارش دادند که ملا عبدالغنی برادر ، معاون سیاسی طالبان ، به همراه هیاتی بلندپایه وارد کابل ، پایتخت افغانستان شد.

رسانه های محلی افغانستان امروز شنبه  گزارش دادند که ملا عبدالغنی سخنگوی طالبان برادر معاون سیاسی طالبان و ملا خیرالله خیرخواه دیروز وارد کابل شد.

از سوی دیگر ، عبدالله عبدالله ، رئیس شورای مصالحه ملی افغانستان، با رئیس جمهور پیشین حامد کرزی با عبدالرحمن منصور ، که از سوی طالبان به عنوان رئیس ولایت کابل انتخاب شده بود ، دیدار کرد.

حکومت طالبان

مسجد جامع خرمشهر ، به محل بستری و نگهداری از بیماران کرونایی تبدیل شد

در پی افزایش آمار مبتلایان و مرگ میر در اثر کرونا ، مسجد جامع خرمشهر به محل بستری و نگهداری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت.

مسجد جامع خرمشهر

مسجد جامع خرمشهر ، به محل بستری و نگهداری از بیماران کرونایی تبدیل شد

مسجد جامع خرمشهر ، به محل بستری و نگهداری از بیماران کرونایی تبدیل شد، در پی افزایش آمار مبتلایان و مرگ میر در اثر کرونا ، مسجد خرمشهر به محل بستری و نگهداری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت.

آواتودی پیشتر نیز گزارش شده بود که بیماران کرونا را در سالن های ورزشی ، تالارهای عروسی ، سوله ها ، نمازخانه ها ، بیمارستان های صحرایی و راهروهای مراکز درمانی بستری کرده است.

ایران جزو کشورهای برتر در درمان کرونا است!

دست‌کم در یکی از کتاب‌های درسی ایران برای سال تحصیلی جدید مدعی است که ایران یکی از “کشورهای برتر” در درمان کرونا محسوب می‌شود.

در کتاب مطالعات اجتماعی اساسی آمده است: «جمهوری اسلامی ایران با داشتن امکانات و تجهیزات بهداشتی پیشرفته و کادر پزشکی متعهد ، دلسوز و پرتلاش ، توانسته یکی از بهترین کشورهای جهان در درمان بیماری های کرونا باشد. “

​علت دستگیری سینا استوی، حمایت از احمدی‌نژاد بود!

خبرگزاری “تجارت نیوز” در گزارشی ویدئویی گفت که مدیرعامل صرافی کریپتولند به دلیل حمایت از احمدی نژاد دستگیر شده است.

سینا استوی

​علت دستگیری سینا استوی، حمایت از احمدی‌نژاد بود!

​علت دستگیری سینا استوی، حمایت از احمدی‌نژاد بود؛ خبرگزاری “تجارت نیوز” در گزارشی ویدئویی گفت که مدیرعامل صرافی کریپتولند به دلیل حمایت از احمدی نژاد دستگیر شده است.

سینا استوی در ٢٧ اردیبهشت، همزمان با شروع تبلیغات انتخابات ، دستگیر شد و هم‌اکنون زمزمه‌هایی از حمایت‌های تبلیغاتی استوی از احمدی‌نژاد به عنوان عامل دستگیری وی، مطرح می‌شود.

بر اساس این گزارش ، استیو کانال رسانه ای خود را به تشویق مردم برای حمایت از احمدی نژاد اختصاص داد و در زمان دستگیری نزدیک به ٢٠٠ پست حمایتی منتشر کرد.

استیو را به اتهام پولشویی دستگیر کرده

بر اساس این گزارش ، به نظر می رسد سرویس های اطلاعاتی که احمدی نژاد آنها را “باند امنیتی فاسد” توصیف کرده است ، استیو را به اتهام پولشویی دستگیر کرده و وجوه کاربران را مسدود کرده است.