znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

شعار مرگ بر خامنه ای توسط خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی مقابل دادگاه!

امروز یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰، همزمان با اولین جلسه دادگاه نظامی، خانواده های قربانیان هواپیمای اوکراینی، برای متهمان، در مقابل این دادگاه، تجمع اعتراضی برگزاری کردند.

خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی

 شعار مرگ بر خامنه ای توسط خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی مقابل دادگاه!

 شعار مرگ بر خامنه ای توسط خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی مقابل دادگاه همزمان با اعلام محاکمه ۱۰ متهم پرونده شلیک موشک های سپاه پاسداران به هواپیمای اوکراینی، تعدادی از خانواده های قربانیان این پرواز روز یکشنبه ۳۰ آبان در دادگاه نظامی تهران تجمع کردند.

در عکس‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از این تجمع، خانواده‌ها تصاویر قربانیان پرواز ۷۵۲ و پلاکاردهایی در اعتراض به محاکمه حمل می‌کردند.

در این تجمع که با حضور گسترده نیروهای امنیتی برگزار شد، شعارهای مرگ بر خامنه ای و مرگ بر جمهوری اسلامی به گوش می‌رسد.

 

طبق اعلام انجمن خانواده‌های قربانیان پرواز ۷۵۲، تنها والدین قربانیان این پرواز مجاز به حضور در دادگاه هستند و قبل از ورود آنها تلفن‌های همراه نیز پیش از ورود از آن‌ها گرفته شده است.

مرگ بر خامنه‌ای بار دیگر در قلب پایتخت طنین انداز شد!

 تعدادی از خانواده های قربانیان هواپیمای اوکراینی امروز یکشنبه ۳۰ آبان در مقابل

اظهارات حسن نوروزی پس از آتش زدن تابلوی دفترش

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس که پیش از این از کشتار معترضان در اعتراضات آبان ۹۸ حمایت کرده بود، گفت: صبح روز شنبه ۲۹ آبان، شخصی با “پرتاب کوکتل مولوتف تابلوی دفتر” وی را به آتش کشید. از این ماجرا نیز فیلم‌برداری کرده است.

عاملان آتش سوزی دفتر حسن نوروزی چه کسانی هستند؟

حسن نوروزی گفت: صبح روز شنبه ۲۹ آبان، شخصی با “پرتاب کوکتل مولوتف تابلوی دفتر” وی را به آتش کشید. از این ماجرا نیز فیلم‌برداری کرده است.

حسن نوروزی

وی بدون اشاره به جزئیات افزود: فردی که دیروز فیلم آتش سوزی دفتر خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بود، دو روز پیش کشور را ترک کرد.

خبرگزاری فارس روز شنبه ۲۹ آبان ماه از آتش زدن تابلوی دفتر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان توسط افراد ناشناس خبر داد. آقای نوروزی در مصاحبه ای با دیده بان ایران در 14 آبان در رابطه با کشتار معترضان آبان ۹۸ گفته بود: “من یکی از کسانی بودم که به مردم شلیک کرد من بودم، حالا کی می خواهد ما را محاکمه کند؟”

احمدی‌نژاد به سران جمهوری اسلامی: شما خیلی «کوتاهتر» از آن هستید که بخواهید کوروش بزرگ را حذف کنید

محمود احمدی نژاد در سفر به استان فارس در بازدید از مزار کوروش بزرگ به دلیل عدم اعلام روزی به نام کوروش بزرگ و از سوی جمهوری اسلامی و ممانعت از برگزاری جشن بزرگداشت وی به شدت انتقاد کرد.

احمدی‌نژاد

چرا اجازه نمی دهیم روز کوروش برگزار شود؟

احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی روز جمعه ۲۸ آبان در سخنرانی در پاسارگاد گفت: یک سوال اساسی چرا اجازه نمی دهیم روز کوروش برگزار شود؟

وی در پاسخ به این سوال که چرا جشن بزرگ ملی برای بزرگداشت کوروش برگزار نشد، افزود: اگر نگران هستند که که حرفی علیه آنان زده شود، آیا نمی‌اندیشند که این همان چهره‌ای است که آنها از خودشان ساخته‌اند؟ برو اون صورت رو اصلاح کن با جلوگیری از مردم، چهره آنها در چشم ملت اصلاح نمی شود.

محمود احمدی نژاد گفت: اما اگر مشکل در چهره آنها نیست و مشکل این است که کوروش هرگز نباید دیده شود و یا نامش از تاریخ پاک نشود، بدانید که ۲۵۰۰ سال مستکبران و خودپرستان و خودخواهی تلاش کرد نام او را پاک کند اما ناکام ماند.

حمایت رضاشاه از کشاورزان و مردم اصفهان

رضا شاه؛ همبستگی و همصدایی کم‌نظیر مردم و کشاورزان حق‌طلب اصفهان، الگویی است برای همبستگی و همصدایی اعتراضات در سراسر ایران

کشاورزان

حمایت رضاشاه از کشاورزان و مردم اصفهان

رضا شاه در توییتر خود در حمایت از مردم اصفهان نوشت؛ همبستگی و همصدایی کم‌نظیر مردم و کشاورزان حق‌طلب اصفهان، الگویی است برای همبستگی و همصدایی اعتراضات در سراسر ایران

 تجمع میلیونی کشاورزان و مردم اصفهان علیه بحران آب ناشی از خشک شدن رودخانه

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: «هزاران معترض روز جمعه در مرکز ایران در اصفهان در مرکز ایران تجمع کردند تا خشم خود را پس از خشک شدن رودخانه، شاهرگ حیاتی این شهر، به دلیل خشکسالی و انحراف آب، ابراز کنند».

خبرگزاری وابسته به سپاه دادگاه مردمی آبان را بی اهمیت و مسخره خواند

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران، دادگاه بین‌المللی خلق آبان را «بی‌اهمیت» و «فاقد وجاهت حقوقی» توصیف کرد و بار دیگر روایت حکومتی با استفاده از عبارت «آشوب‌گران» را درباره اعتراضات آبان ۹۸ را تکرار کرد.

دادگاه مردمی آبان

خبرگزاری وابسته به سپاه دادگاه مردمی آبان را بی اهمیت و مسخره خواند

و خبرگزاری فارس در گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد با اشاره به پوشش کامل این دادگاه در شبکه ایران اینترنشنال نوشت: این دادگاه که در پنج جلسه برگزار شد و ایران اینترنشنال جزئیات آن را در صدر اخبار خود قرار داده، فی‌نفسه اهمیتی ندارد.”

فارس نوشت:خودشان هم می‌گویند وجاهت حقوقی ندارد» نوشت: «آنچه مهم است اینکه این دادگاه در حالی که به ظاهر مدعی استیفای حقوق از بین رفته مردم ایران است، مسیری را زمینه‌ساز می‌شود که در نهایت به ضرر مردم ایران خواهد بود..

حکومتی ایران مسیح علینژاد متهم کرده که «نقش بلندگو» را ایفا می‌کند

همانطور که خبرگزاری نزدیک به سپاه پاسداران درباره انتقاد از سازمان های حقوق بشری نوشت: عفو بین‌الملل اسامی کشته‌شدگان آبان ۹۸ را فهرست کرده است که بعداً در مصاحبه‌ها و اعترافات کتبی اعلام کردند که هنوز زنده هستند.» فارس هیچ مدرکی برای ادعای خود مبنی بر کشته شدن عفو ​​بین الملل ارائه نکرده است.