znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

“به‌خاطر وجود کلمه آبان” وزارت ارشاد یک مجموعه‌شعر نوجوانان را توقیف کرد!

 “به‌خاطر وجود کلمه آبان” وزارت ارشاد یک مجموعه‌شعر نوجوانان را توقیف کرد؛ هدا حدادی نویسنده، شاعر و تصویرگر سرشناس کتاب کودک و نوجوان از توقیف کتاب شعر نوجوانانش به دلیل وجود کلمه آبان و برخی کلمات دیگر خبر داد.

ابان

“به‌خاطر وجود کلمه آبان” وزارت ارشاد یک مجموعه‌شعر نوجوانان را توقیف کرد

خانم حدادی روز یکشنبه ۳۰ مرداد در توییتر نوشت: ناشر امروز اعلام کرده است که کتاب مجموعه شعر نوجوان من به دلیل کلمه آبان و چند کلمه دیگر مجوز مربی دریافت نکرده و نخواهد داشت.

حساسیت رژیم جمهوری اسلامی به کلمه آبان از ۲۴ آبان سال ۱۳۹۸ ایجاد شد. زمانی که اعتراضات به افزایش سه برابری و ناگهانی قیمت بنزین به تدریج به اعتراضات سراسری علیه دولت در بیش از صد شهر ایران تبدیل شد.

رییس زندان به وحید افکاری، برادر نوید افکاری : خبر دارم می‌خواهند تو را بکشند

رییس زندان به وحید افکاری، برادر نوید افکاری : خبر دارم می‌خواهند تو را بکشند؛ سعید افکاری برادر نوید افکاری که در شهریور ۹۹ اعدام شد از تهدید به مرگ برادر دیگرش به نام وحید در زندان عادل آباد شیراز خبر داد.

وحید افکاری

رییس زندان به وحید افکاری، برادر نوید افکاری : خبر دارم می‌خواهند تو را بکشند

شامگاه یکشنبه ٣٠ مردادماه، سعید افکاری در حساب کاربری خود در توییتر و اینستاگرام نوشت که رئیس زندان ضمن اصرار بر نصب مجدد دوربین در سلول انفرادی به برادرش گفت: خبر دارم یک عده می‌خواهند از نداشتن دوربین استفاده کنند و تو را بکشند.

نوشت: ما خیلی نگران وحید هستیم. انگار خون نوید برای حکومتی که رزق روزانه خود را از جان مردم تأمین می کند کافی نبود.

پیش از این سعید افکاری اعلام کرده بود که برادرش وحید چندین بار دوربین کار گذاشته شده در سلول انفرادی‌اش را از جا کنده و حاضر به نصب دوربین جدید نیست

آیا ایران از شرط حذف سپاه پاسداران از فهرست گروه های تروریستی عقب‌نشینی‌ کرد؟

آیا ایران از شرط حذف سپاه پاسداران از فهرست گروه های تروریستی عقب‌نشینی‌ کرد؟:  تهران رسما از یکی از «خط قرمزهای» خود در مذاکرات هسته‌ای وین، مربوط به حذف سپاه پاسداران ایران از فهرست گروه‌های تروریستی است، عقب‌نشینی کرده است.


آیا ایران از شرط حذف سپاه پاسداران از فهرست گروه های تروریستی عقب‌نشینی‌ کرد؟

یک مقام ارشد دولت آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که تهران رسما از یکی از «خط قرمزهای» خود در مذاکرات هسته‌ای وین، مربوط به حذف سپاه پاسداران ایران از فهرست گروه‌های تروریستی است، عقب‌نشینی کرده است.

به گفته این مقام آمریکایی که نامش فاش نشده است، در پاسخ روز دوشنبه ایران به پیش نویس پیشنهادی اتحادیه اروپا که پیش از این به عنوان متن نهایی مطرح شده بود، ایران حذف سپاه پاسداران از فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا را از میان خواسته‌های خو را حذف کرده است.

این مقام آمریکایی ضمن تاکید بر مخالفت مستمر واشنگتن با تقاضای تهران، گفت: «نسخه فعلی متن و آنچه آنها می‌خواهند، [این خواسته] را کنار گذاشته است».

شرکت های مرتبط با سپاه پاسداران

وی افزود: اگر به توافق نزدیکتر هستیم، به همین دلیل است.

خامنه‌ای به مکان امن نامعلومی منتقل شد!

خامنه‌ای به مکان امن نامعلومی منتقل شد؛ یک رسانه غیردولتی اسرائیلی به نام ترور آلارم در صفحه توئیتر خود مطلبی را مبنی بر انتقال على خامنه‌ای به «مکان امن نامعلوم» منتشر کرد.

خامنه‌ ای به مکان امن نامعلومی منتقل شد!

یک رسانه غیردولتی اسرائیلی به نام ترور آلارم در صفحه توئیتر خود مطلبی را مبنی بر انتقال خامنه ای به «مکان امن نامعلوم» منتشر کرد.

برخی شنیده‌ها حاکی از حضور على خامنه ای در مشهد است.

خامنه‌ای فرماندهان ارشد نظامی را احضار کرد

 عاى خامنه‌ای فرماندهان ارشد نظامی را احضار کرد؛ صبح روز شنبه ۲۹ مردادماه با حضور علی خامنه ای و جمعی از سران ارشد نظامی و اطلاعاتی از جمله فرمانده کل ارتش، فرمانده معظم کل سپاه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده هوافضای سپاه، روسای نهادهای اطلاعاتی مانند رئیس حفاظت اطلاعات سپاه و وزیر اطلاعات و برخی از اعضا شورای عالی امنیت ملی برگزار خواهد شد.

داستان حشرات موزه هنرهای معاصر تهران چیست؟

داستان حشرات موزه هنرهای معاصر تهران؛ رسانه های ایرانی از تعطیلی دو روزه موزه هنرهای معاصر تهران به دلیل «سمپاشی» خبر دادند.

داستان حشرات موزه هنرهای معاصر تهران چیست؟

این تصمیم پس از انتشار تصاویری از دو حشره در یک قاب عکس معروف به ارزش چند ده هزار دلار در نمایشگاه “مینیمالیسم و ​​هنر مفهومی” این موزه اتخاذ شد که در چند روز گذشته جنجال به پا کرد.

نمایشگاه مذکور مجموعه ای از ارزشمندترین آثار هنر معاصر غرب است که پس از چند دهه نگهداری در موزه هنرهای معاصر تهران، برای اولین بار در اول تیرماه سال جاری در معرض دید عموم قرار گرفت.

داستان حشرات موزه هنرهای معاصر تهران چیست؟

ورود دو حشره به قابی که عکس‌های برند و هیلا بکر در آن نگهداری می‌شود

در تاریخ ۲۶ مردادماه، موزه هنرهای معاصر تهران با صدور “عذرخواهی رسمی” به دلیل این حادثه اعلام کرد که به محض ورود حشرات به تصویر مذکور، کارشناسان مربوطه بلافاصله در موزه حاضر شده و ضمن پاکسازی اثر، سایر آثار نمایشگاه را نیز بررسی کردند.

این موزه مدعی شد که آثار ترکیبی این دو هنرمند آلمانی به هیچ وجه آسیب ندیده و در سایر آثار نمایشگاه نیز دیده نشده است.