znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

پیام نوروزی شهبانو فرح پهلوی: نوروز نماد پایداری ایران و پیوند ناگسستنی ایرانیان با فرهنگ و سنت‌های باستانی ایران است

شهبانو فرح پهلوی با انتشار پیامی فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را به ایرانیان و تمامی کسانی که این آیین باستانی را گرامی می‌دارند و در پاسداری آن می‌کوشند، شادباش گفت.

شهبانو فرح پهلوی

پیام نوروزی شهبانو فرح پهلوی: نوروز نماد پایداری ایران و پیوند ناگسستنی ایرانیان با فرهنگ و سنت‌های باستانی ایران است

در این نامه آمده است: نوروز نماد پایداری ایران و پیوند ناگسستنی ایرانیان با فرهنگ و سنت‌های کهن ایران است.

فرا رسیدن جشن باستانی نوروز را به هم میهنان عزیزم و به همه آنان که در سراسر جهان این آیین کهن را عزیز می دارند، به نقشو اهمیت آن در دوستی و همدلی و همزیستی مردم جهان می اندیشند، و در پاسداری آن می کوشند، صمیمانه شادباش می گویم

گزارش تکان دهنده از سیستم مالی مخفی و پولشویی بی‌سابقه جمهوری اسلامی!

بخشی از این پول‌ها به صورت نقد به ایران قاچاق می‌شود و بخشی نیز در حساب‌های بانک‌های خارجی است.

پولشویی

گزارش تکان دهنده از سیستم مالی مخفی و پولشویی بی‌سابقه جمهوری اسلامی!

وال استریت ژورنال با ارائه جزییاتی از سیستم مالی مخفی جمهوری اسلامی برای دور زدن تحریم ها، گزارش داد که مقامات ایرانی قصد دارند این سیستم را به بخشی دائمی از اقتصاد ایران تبدیل کنند تا بتوان از معاملات در برابر نظارت خارجی محافظت کرد.

گزارش وال استریت ژورنال که بر اساس اظهارات چند دیپلمات و مقامات اطلاعاتی غربی و برخی اسناد تهیه شده و روز جمعه ۲۷ اسفند منتشر شد.

به نوشته این روزنامه، سیستم محرمانه ای که ایران برای دور زدن تحریم ها از آن استفاده کرد، شامل حساب های بانکی خارجی، شرکت های حقوقی ثبت شده در خارج از کشور و یک اتاق پایاپای در داخل ایران است.

عملیات بی سابقه پولشویی دولتی!

یک مقام غربی به وال استریت ژورنال گفت که این سیستم “عملیات بی سابقه پولشویی دولتی” است.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های ایرانی مشمول تحریم، شرکت‌هایی را در خارج از کشور به عناوین مختلف راه‌اندازی کرده‌اند و این شرکت‌ها نفت و سایر کالاها را می‌فروشند و پول آن را به حساب‌هایی در خارج واریز می‌کنند.

بخشی از این پول نقد به صورت قاچاق وارد ایران می شود، برخی هنوز در حساب های بانک های خارجی هستند.

ایران اینترنشنال در سال ۹۹ اعلام کرد که بخشی از وزارت دفاع از سامانه نیما برای تامین منابع ارزی و ریالی مورد نیاز سپاه قدس استفاده کرده و برای این منظور از صرافی های مختلف به مبلغ ده ها میلیون دلارو یورو استفاده کرده است.

وال استریت ژورنال به نقل از مقامات غربی نوشت که مقامات جمهوری اسلامی قصد دارند به دلیل موفقیت سیستم مالی مخفی که طی سال ها ایجاد شده است، آن را به بخشی دائمی از اقتصاد ایران تبدیل کنند.

نوروز با موج گرانی فرا می رسد؛ افزایش مجدد قیمت مرغ!

در حالی که طی یک ماه گذشته شهروندان شاهد افزایش قیمت کالاهای اساسی بودند، دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ گفت: تا ماه رمضان ممکن است قیمت مرغ افزایش یابد.

نوروز با موج گرانی فرا می رسد؛ افزایش مجدد قیمت مرغ!

رضا مبصری دلیل این امر را کمبود عرضه عنوان کرد و گفت: عرضه خوراک و نهاده‌های دام و طیور با تاخیر فراوان انجام می‌شود، به‌ویژه ذرت با فاصله زمانی بسیار طولانی به دست تولیدکنندگان می‌رسد.

وی ادامه داد: در حال حاضرپرورش‌ دهندگان مرغ و طیور نمی توانند ذرت کافی تهیه کنند و ادامه این روند در آینده نزدیک تاثیر مستقیمی بر قیمت مرغ و گوشت خواهد داشت.

مرغ

افزایش تورم در بازار ایران!

.دبیر انجمن تولیدکنندگان گوشت مرغ همچنین به نقش روسیه و اوکراین در بازار جهانی غلات اشاره کرد، و گفت: اوکراین به تنهایی سالانه ۵۰ میلیون تن ذرت تولید می کند و اوکراین و روسیه با هم ۱۱۰ میلیون تن گندم در جهان عرضه می کنند.

بنابراین با ادامه جنگ بین آنها، این امر ممکن است منجر به افزایش تورم در بازار ایران شود.

همزمان با تهدیدهای سپاه پاسداران ایران؛ اصابت چهار موشک به پایگاهی در شمال بغداد

همزمان با تهدیدهای سپاه پاسداران ایران؛ ساعاتی پس از تهدید سپاه پاسداران ایران به انجام عملیات نظامی در خاک عراق، پایگاه هوایی بلد در شمال بغداد مورد حمله موشکی قرار گرفت.

موشک

همزمان با تهدیدهای سپاه پاسداران ایران؛ اصابت چهار موشک به پایگاهی در شمال بغداد

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق«واع»، شامگاه پنجشنبه ۲۶ اسفند ۴ موشک به پایگاه هوایی بلد در شمال بغداد شلیک شد.

خبرگزاری رسمی عراق روز پنجشنبه گزارش داد که چهار موشک به مناطقی در اطراف پایگاه هوایی بلد اصابت کرد، اما هیچ خسارت یا تلفات جانی بر جای نگذاشته است.

پایگاه بلد در شمال بغداد میزبان پیمانکاران آمریکایی و هواپیماهای جنگنده عراقی است.

حمله موشکی به شمال بغداد

حمله موشکی به شمال بغداد تنها چند روز پس از حمله موشکی به شهر اربیل، مرکز اقلیم کردستان که سپاه پاسداران ایران در بیانیه‌ای مسئولیت آن را برعهده گرفت، تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت که سخنگوی سپاه مجددا عراق را به عملیات نظامی در خاک این کشور تهدید کرده است.

نوروز با موج گرانی و فقر فرا می رسد!

مردم توان خرید ندارند؛ این روزها مردم برای تماشا به بازار می روند نه خرید!

آجیل

نوروز با موج گرانی و فقر فرا می رسد!

نوروز با موج گرانی و فقر فرا می رسد؛ فرا رسیدن نوروز همیشه با موجی از شور و نشاط در بین خانواده ها، امید، رفاه، بخشش و … بین پیر و جوان همراه بوده است اما نوروز امسال می آید و با موج گرانی همراه است.

قیمت یک کلیو آجیل شب عید ۴۵٠ هزار تومان

بر اساس گزارش میدانی از بازار خریدهای مردمی در شب عید، قیمت آجیل و خشکبار نسبت به سال گذشته ۵٠ درصد افزایش یافته است، آجیل معمولی به کیلویی ٢٠٠ تومان و آجیل ممتاز در برخی نقاط به ۴۵٠ هزار تومان می رسد.

رئیس اتحادیه قنادان شیرینی و آجیل: از سال گذشته قیمت انواع آجیل بین ۲۰ تا ۵٠ درصد افزایش یافته است.