znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

چرا یحیی گل‌محمدی تهدید شد؟

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از فشار و تهدید به دلیل حمایتش از معترضان در ایران خبر داد.

چرا یحیی گل‌محمدی تهدید شد؟

چرا یحیی گل‌محمدی تهدید شد؟

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران روز یکشنبه در توییتر خود نوشت: قراردادم را کسر می‌کنند، کمیته انضباطی مرا احضار می‌کند، تهدید می‌کنند، ولی من میان همین مردم بزرگ شده و پشت همین مردمم می‌مانم.

آقای گل محمدی توییت خود را با هشتگ مهسا امینی به پایان رساند.

سرمربی پرسپولیس پیشتر از تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرده بود که در دیدار با ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به اعتراضات مردمی در ایران و مطالبات معترضان اشاره ای نکرد.

نوشت: توی درس معرفت نمیشه بیشتر از صفر به شما داد.

دلیل بازداشت دو بازیگر ایرانی چیست؟

بازداشت دو بازیگر ایرانی؛ کتایون ریاحی و هنگامه قاضیانی، بازیگران سینما و تلویزیون ایران بازداشت شدند.

دلیل بازداشت دو بازیگر ایرانی چیست؟

بازداشت دو بازیگر ایرانی؛ کتایون ریاحی بازداشت شد

یک رسانه نزدیک به سپاه پاسداران از بازداشت کتایون ریاحی، هنرمند سینما و تلویزیون به اتهام «انتشار محتوای کذب» و «کمک به تشویش اذهان عمومی و آشوب» خبر داد.

عصر یکشنبه ۲۹ آبان ماه، خبرگزاری تسنیم در کانال تلگرامی خود گزارش داد که نیروهای امنیتی خانم ریاحی را در ویلای خود در یکی از مناطق اطراف قزوین بازداشت کردند.

دستگیری این بازیگر سرشناس حدود دو ماه پس از آن صورت می گیرد که نیروهای امنیتی برای دستگیری وی به منزل وی هجوم بردند، اما بر اساس گزارش ها، خانم ریاحی موفق به فرار به موقع شده است.

هنگامه قاضیانی توسط ماموران امنیتی بازداشت شد

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه از بازداشت هنگامه قاضیانی بازیگر سرشناس سینمای ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی شامگاه یکشنبه با «حکم قضایی» خانم قاضیانی را بازداشت کردند.

سومین سالگرد آبان خونین؛ تظاهرات در ده ها شهر دنیا

سومین سالگرد آبان خونین؛ پس از فراخوان انجمن خانواده های قربانیان هواپیمای اوکراینی برای برگزاری راهپیمایی همبستگی در سومین سالگرد «جنایات آبان ۹۸»، ایرانیان خارج از کشور روز شنبه بار دیگر در ده ها شهر جهان به خیابان ها آمدند.

سومین سالگرد آبان خونین؛ تظاهرات در ده ها شهر دنیا

سومین سالگرد آبان خونین؛ تظاهرات در ده ها شهر دنیا

تظاهرات هماهنگ در ۱۹ نوامبر از شرقی ترین نقطه جهان در شهرهای استرالیا و نیوزلند آغاز شد و بعداً در روز به رم، پاریس، برلین، لندن، بروکسل، پراگ، بوداپست، زوریخ، گلاسکو، دوبلین و تعدادی از شهرهای کانادا رسید.

 

ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که ایرانیان مقیم استرالیا در تعدادی از شهرهای این کشور مانند ملبورن، پرت و بریزبن به خیابان ها آمده و با همخوانی انقلابی شعارهای ضد جمهوری اسلامی سر داده اند.

وریا غفوری به حسن عباسی، سخنران نزدیک به جمهوری اسلامی حمله کرد

وریا غفوری به حسن عباسی، سخنران نزدیک به جمهوری اسلامی حمله کرد؛ وریا غفوری به حسن عباسی: یک دو پای مغز پوسیده که به شدت مشکوک به عامل بیگانه است هر زرت و پرتی در این ممکلت می‌کند اما باز با صلابت تهوع‌ آوری ایستاده است. تندروی اجنبی ایران بوی خون جوانان رعنا را گرفته که امثال تو خفه خون بگیرید.

وریا غفوری به حسن عباسی، سخنران نزدیک به جمهوری اسلامی حمله کرد

وریا غفوری به حسن عباسى، سخنران نزدیک به جمهوری اسلامی حمله کرد

وریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال و بازیکن فعلی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتشار یک استوری به توئیت توهین آمیز حسن عباسى، سخنگوی نزدیک به دولت جمهوری اسلامی واکنش داد.

غفوری در پاسخ به عباسی نوشت: یک دو پای مغز پوسیده که به شدت مشکوک به عامل بیگانه است هر زرت و پرتی در این ممکلت می‌کند اما باز با صلابت تهوع‌ آوری ایستاده است. تندروی اجنبی ایران بوی خون جوانان رعنا را گرفته که امثال تو خفه خون بگیرید.

حوزه علمیه قم و “خانه خمینی” به آتش کشیده شد

معترضان خانه موزه خمینی در زادگاه وی و بخشی از ساختمان حوزه علمیه قم را به آتش کشیدند.

حوزه علمیه قم و «خانه خمینی» به آتش کشیده شد

حوزه علمیه قم و “خانه خمینى” به آتش کشیده شد

با ادامه خیزش انقلابی ایرانیان در ۲۶ آبان، مراسم خاکسپاری و یادبود کشته شدگان قیام سراسری به اعتراضات شدید تبدیل شد، معترضان همچنین خانه موزه خمینی در زادگاه وی و بخشی از ساختمان حوزه علمیه قم را به آتش کشیدند.

با ادامه اعتراضات سراسری در ده‌ها شهر ایران، تظاهرات ضد حکومتی پنجشنبه شب در شهرهای سه استان جنوبی ایران، خوزستان، بوشهر و هرمزگان گسترش بیشتری یافت. در شهر خمین استان مرکزی، زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی، معترضان «موزه خمینی» را به آتش کشیدند.

در شهرستان خمین در استان مرکزی خانه و موزه روح‌الله خمینی شامگاه پنجشنبه توسط معترضان به آتش کشیده شد و این شهر زادگاه روح‌الله خمینی بنیانگذار و رهبر سابق جمهوری اسلامی بود.