znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

حمله مرگبار‌ترین روسیه به اوکراین: ۱۷ کشته در چند هفته اخیر

حمله مرگبار‌ترین روسیه به اوکراین: ۱۷ کشته در چند هفته اخیر؛ سه فروند موشک روسی به مرکز شهر چرنیهیف در شمال اوکراین منجر به کشته شدن حداقل ۱۷ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر شد. این حمله به عنوان یکی از مرگبارترین حملات روسیه به اوکراین در طول هفته‌های اخیر شناخته شده است.

حمله مرگبار‌ترین روسیه به اوکراین: ۱۷ کشته در چند هفته اخیر

حمله مرگبار‌ترین روسیه به اوکراین: ۱۷ کشته در چند هفته اخیر

رئیس جمهور اوکراین، ولودیمر زلنسکی، روز چهارشنبه از متحدان خود در کی‌یف خواست تا پیش از تبدیل شدن چرنیهیف به هدف جدیدترین حملات هوایی گسترده روسیه، تسلیحات دفاعی هوایی را به اوکراین ارسال کنند.

آقای زلنسکی در یک پیام در تلگرام اظهار کرد: “اگر اوکراین به اندازه کافی تجهیزات دفاعی هوایی دریافت می‌کرد و اگر جهان اراده کافی برای مقابله با وحشت روسیه داشت، این اتفاق نمی‌افتاد.”

موشک‌های روسی به منطقه شلوغی در مرکز شهر چرنیهیف حمله کردند

ویدیوهای منتشر شده نشان می‌دهد که ستون‌های دود از مرکز چرنیهیف به آسمان می‌رود، این شهر در حدود ۱۵۰ کیلومتری از کی‌یف و ۸۰ کیلومتری از مرز روسیه واقع شده است.

به گزارش مقامات اوکراین، صبح چهارشنبه، موشک‌های روسی به منطقه شلوغی در مرکز شهر چرنیهیف حمله کردند و منجر به ویرانی یک هتل و چندین ساختمان مسکونی، یک بیمارستان و یک مرکز آموزشی شد. این حمله نشان از کمبود مهمات اوکراین نظیر سامانه‌های دفاع هوایی و موشک است که در پی تهاجم نظامی روسیه به این کشور، این موارد کمبود مشخصی دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد