znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

هشدار نظامی ایران به کشورهای غربی

هشدار نظامی ایران به کشورهای غربی؛ سخنگوی نیروهای مسلح ایران از آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان خواست تا از حمایت از اسرائیل منع مطلق بفرمایند.

هشدار نظامی ایران به کشورهای غربی

این کشورها حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل را به شدت محکوم کرده و سفیر یا مقامات ایران را نیز به دفتر خود فراخوانده‌اند.

ابوالفضل شکارچی در خطاب به رهبران این کشورها اظهار کرد: “شما خوب می‌دانید که ایران ثابت کرده جنگ‌طلب نیست و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.”

همچنین به این کشورها هشدار داد که: “اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند، ما به پاسخ قوی‌تری نسبت به حملات متجاوز و شرور به اسرائیل خواهیم رسید.”

شلیک اولین موج موشک‌های بالستیک ایران به سمت اسرائیل

بر اساس گزارش این منبع آگاه، این موشک‌ها به سمت «اهدافی در عمق سرزمین‌های اشغالی» هدف گرفته شده‌اند.

از پیش، اسرائیل اعلام کرده بود که ایران حملات پهپادی به آن کشور را آغاز کرده است. بر اساس ارزیابی مقامات اسرائیلی، اولین پهپادها ممکن است ساعت ۲ صبح به وقت اسرائیل وارد حریم هوایی این کشور شوند.

همچنین سپاه پاسداران پیشتر از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت اسرائیل خبر داده بود.
سپاه پاسداران در بیانیه‌ای اعلام کرده است که حملات ایران به سمت اسرائیل به عنوان پاسخی به حملات متعدد اسرائیل، از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و کشته شدن چندین فرمانده و مستشار نظامی، صورت گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد