znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

شانسی برای ایران: چهار گل به نفع تیم ملی در ابتدای جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۴-۰ مقابل هنگ‌کنگ به پیروزی رسید.

شانسی برای ایران: چهار گل به نفع تیم ملی در ابتدای جام جهانی

شانسی برای ایران: چهار گل به نفع تیم ملی در ابتدای جام جهانی

در ۱۵ دقیقه ابتدای این مسابقه، که شش هزار تماشاگر حاضر به نظارت بر آن بودند، سردار آزمون دو بار دروازه حریف را باز کرد. این نتیجه تا پایان نیمه اول حفظ شد.

گل دوم ایران به امضای طارمی در دقیقه ۸۷ و گل سوم توسط رضائیان با ضربه ایستگاهی در دقیقه ۹۲ به ثمر رسید.

آزمون، محبی، جهانبخش و عزت‌اللهی به چندین فرصت ایده‌آل برای افزایش تعداد گل‌های ایران دست یافتند. مهمترین فرصت های هنگ کنگ در نیمه دوم از زاویه بسته، اما تک به تک، توسط ماهاما آوال از دست رفت.

تیم ملی ایران در رده دوم قاره آسیا و رتبه ۲۱ در جهان قرار دارد

تیم ملی ایران در رده دوم قاره آسیا و رتبه ۲۱ در جهان قرار دارد، در حالی که هنگ کنگ در رتبه بیست و هشتم در آسیا و ۱۵۰ در رده فیفا قرار دارد.

اعضای تشکیل دهنده تیم ملی ایران در این مسابقه شامل علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی، رامین رضائیان، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی طارمی و سردار آزمون بودند.

امید ابراهیمی، روزبه چشمی، رضا اسدی، کریم انصاری‌فرد و جواد حسن‌نژاد که در این بازی اولین حضور ملی‌اش را داشت، در لحظات پایانی به عنوان بازیکنان جایگزین وارد زمین شدند.

ترکمنستان در عشق‌آباد با نتیجه ۳-۱ ازبکستان را شکست داد

در دیدار دیگر این گروه، ترکمنستان در عشق‌آباد با نتیجه ۳-۱ ازبکستان را شکست داد. در بازی بعدی تیم ملی ایران، روز ۳۰ آبان در استادیوم ملی تاشکند، به مصاف ازبکستان خواهد رفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد