znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

بارندگی و سیل در ۲۳ استان ایران؛ خسارات جدی به بخش کشاورزی

بارندگی و سیل در ۲۳ استان ایران؛ خسارات جدی به بخش کشاورزی؛ بارندگی و سیل در ۲۳ استان ایران؛ خسارات جدی به بخش کشاورزی؛ رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد که از چهار روز گذشته، ۲۳ استان ایران با سیل و بارش‌های شدید مواجه شده‌اند و برخی از شهروندان در این مناطق به خدمات امدادی نیاز داشته‌اند.

بارندگی و سیل در ۲۳ استان ایران؛ خسارات جدی به بخش کشاورزی

بارندگی و سیل در ۲۳ استان ایران؛ خسارات جدی به بخش کشاورزی

بابک محمودی در گفتگویی با خبرگزاری مهر اعلام کرد که از روز ۱۲ اردیبهشت تاکنون، تعداد ۵۰۲۲ نفر از مردم به وسیله امدادگران کمک‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

آقای محمودی در ادامه اظهار کرد که برخی از شهروندان به «اسکان اضطراری»، «انتقال به مناطق امن» و «پمپاژ آب» احتیاج داشتند.

همچنین، رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان در یک بیانیه روز یک‌شنبه اعلامش کرد که به دلیل بارندگی و سیل در این استان، حدود ۲۰۰ هزار تن گندم آماده برداشت از دست رفته است.

در ادامه، او اظهار داشت: «در طی طوفان و بارندگی‌های اخیر، بیش از صد هزار هکتار از گندم‌زارهای آماده برداشت استان تا ۵۰ درصد خسارت دیده‌اند.»

بارش‌های شدیدی در استان‌های غربی و جنوبی کشور

همچنین، سازمان مدیریت بحران ایران دیروز اعلام کرد که به دلیل ادامه بارش‌ها، ستاد آمادگی بحران در چندین استان ایجاد شده است و نیروهای امدادی در مناطق شمالی، غربی و شمال غرب کشور در حال آماده‌باشی قرار دارند.

حسین ظفری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران ایران، در توضیحاتی در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت، درباره وضعیت جدید استان‌های سیل‌زده اعلام کرد که شب گذشته بارش‌های شدیدی در استان‌های غربی و جنوبی کشور اتفاق افتاده است. به‌طور خاص، در استان خوزستان و شهر دزفول، مقدار بارش به ۱۲۷ میلیمتر رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد