znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

لحظه‌ی تاریخی: ایران به عنوان قهرمان در جام جهانی ۲۰۲۳ تکواندو تتویج کرد

در جام جهانی تکواندو سال ۲۰۲۳ که در گویانگ، کره جنوبی برگزار شد، تیم ملی ایران با حضور رزمی‌کاران برجسته‌اش، یعنی میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و ابوالفضل عباسی، توانست با شکست دادن حریفانش از کشورهای کره جنوبی، برزیل و استرالیا، عنوان قهرمانی را از آن خود کند. این ترکیب موفق نه تنها به ایستادن بر سکوی نخست جام، بلکه به کسب جایزه ۲۰ هزار دلاری نیز دست یافت.

لحظه‌ی تاریخی: ایران به عنوان قهرمان در جام جهانی ۲۰۲۳ تکواندو تتویج کرد

لحظه‌ی تاریخی: ایران به عنوان قهرمان در جام جهانی ۲۰۲۳ تکواندو تتویج کرد

با توجه به نتایج ناامیدکننده تکواندوی مردان ایران در رقابت‌های جهانی باکو و بازی‌های آسیایی هانگژو، مجید افلاکی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی منصوب شد. او، به عنوان جایگزین بیژن مقانلو، مسئول هدایت تکواندوکاران ایران به منظور کسب چهارمین قهرمانی متوالی در رقابت‌های جام جهانی شد.

این انتخاب نشان از تصمیمات جدیدی در ساختار و مدیریت تیم ملی تکواندو ایران به منظور بهبود عملکرد و حضور موفق‌تر در رقابت‌های بین‌المللی دارد.

در رقابت‌های مردان، هشت کشور استرالیا، ساحل عاج، مراکش، کره جنوبی، برزیل، ایران، چین، و مکزیک به میدان رفتند. این تیم‌ها در مسابقات تکواندو مردان به رقابت پرداختند.

همچنین، در رقابت‌های زنان، هفت تیم برزیل، چین، ساحل عاج، کره جنوبی، مکزیک، مراکش، و ایران در شیاپ چانگ حضور داشتند و در مسابقات تکواندو زنان به رقابت پرداختند.

تیم زنان ایران

تیم زنان ایران با حضور ملیکا میرحسینی، یلدا ولی‌نژاد، و تینا مدانلو در یک مبارزه نزدیک مقابل چین قرار گرفت و متاسفانه بازنده شد، که منجر به حذف آنها از دورهای بعدی رقابت‌ها شد.

در بخش آخرین مراحل این مسابقات، رقابت‌های ترکیبی زنان و مردان با حضور یلدا ولی‌نژاد، ملیکا میرحسینی، میرهاشم حسینی، و ابوالفضل عباسی برنامه‌ریزی شده است که در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد