znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

مالک شریعتی: دولت بدترین روش را برای مدیریت سوخت انتخاب کرد

مالک شریعتی: دولت بدترین روش را برای مدیریت سوخت انتخاب کرد؛ یک عضو مجلس در پاسخ به تصریحات دو روز گذشته معاون اول رئیس جمهور ایران درباره ازدحام در جایگاه‌های سوخت، گفت که دولت ابراهیم رئیسی «بدترین روش» را برای مدیریت سوخت انتخاب کرد.

مالک شریعتی: دولت «بدترین روش» را برای مدیریت سوخت انتخاب کرد

مالک شریعتى: دولت بدترین روش را برای مدیریت سوخت انتخاب کرد

در روز شنبه، ۲۸ مرداد، مالک شریعتی به یادآوری کرد که در قانون بودجه امسال، مجلس دولت را مکلف ساخته بود تا کارت‌های سوخت را به نحوی “مدیریت” کند که مردم بتوانند از کارت‌های شخصی خود برای تأمین سوخت استفاده کنند. او در گفت‌وگو با سایت خانه ملت افزود: “دولت به نظر می‌رسد بدترین روش را برای مدیریت سوخت انتخاب کرده و با محدودسازی جایگاه‌های استفاده از کارت‌های سوخت و تعداد لیتراژ بنزین، اقدامی نامطلوب انجام داده است.”

در تاریخ ۲۶ مرداد، محمد محبر اظهار کرده بود که “شایعات” و “مصوبه مجلس شورای در خصوص اعمال محدودیت‌ها بر روی کارت‌های سوخت” باعث ایجاد ازدحام در جایگاه‌های پمپ بنزین در سراسر کشور شده است. وی همچنین به اشاره به “ازدحام” در ۱۵ جایگاه پمپ بنزین در تهران، اعلام کرده که سقف برداشت سوخت از مردم و برخی از محدودیت‌ها لغو می‌شوند تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد