znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

افزایش قیمت نان در چندین استان کشور


افزایش قیمت نان در چندین استان کشور
در پی دستورالعمل جدید، قیمت نان به سقف ۲۵ درصد از نرخ فعلی در بیش از ۱۰ استان کشور افزایش خواهد یافت. این تغییرات به تدریج در حال اجراست و در برخی استان‌ها مانند همدان، این تغییرات به مرحله اجرایی رسیده است.

افزایش قیمت نان در چندین استان کشور

افزایش قیمت نان در چندین استان کشور

مدیرکل غله استان همدان در گفتگو با تسنیم، از اصلاح قیمت نان به میزان ۲۵ درصد در این استان خبر داد و اظهار داشت که نرخ جدید نان از امروز بر اساس تصمیم کارگروه آرد و نان استان به اجرا درآمده است. این تغییر قیمت به دلیل نیاز به تعدیل اقتصادی و بررسی‌های کارشناسی انجام شده است.

در همین راستا، مهدی جعفری، معاون استانداری خراسان جنوبی، اعلام کرد که اصلاح قیمت نان از اواخر سال گذشته در دستور کار بوده و قیمت نان بر اساس آنالیزهای کارشناسی تعیین شده است. جعفری افزود که این موضوع پس از تأیید وزارت کشور در استان خراسان جنوبی نیز به مرحله اجرا خواهد رسید.

جعفری از پرداخت ۴۰ درصد از مطالبات گندمکاران استان خبر داد

علاوه بر این، جعفری از پرداخت ۴۰ درصد از مطالبات گندمکاران استان خبر داد و تصریح کرد که کشاورزان با وجود تحویل گندم‌های خود به مراکز، همچنان با مشکلات مالی مواجه هستند. وی قیمت پایه گندم در سال جاری را ۱۷۵ هزار ریال اعلام کرد و تأکید نمود که پیگیری‌های لازم برای پرداخت مطالبات گندمکاران در حال انجام است.

این تغییرات قیمتی و اقدامات حمایتی برای بهبود شرایط اقتصادی و حل مشکلات موجود در زنجیره تأمین نان و گندم کشور انجام می‌شود و امید است که با این تدابیر، مشکلات موجود به حداقل برسد و وضعیت اقتصادی کشاورزان بهبود یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد