znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

اطلاعیه جدید سپاه پاسداران درباره ترور اسماعیل هنیه


اطلاعیه جدید سپاه پاسداران درباره ترور اسماعیل هنیهاطلاعیه جدید سپاه پاسداران درباره ترور اسماعیل هنیه

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای جدید به شرح زیر اعلام کرد

متن اطلاعیه:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدنبال اقدام تروریستی رژیم جنایتکارانه صهیونیستی که منجر به شهادت شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه، رئیس مجاهد و شجاع دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و همراهان ایشان گردید، باطلاع عموم ملت ایران می‌رساند:

۱. این اقدام تروریستی با طراحی و اجرای رژیم صهیونیستی و حمایت دولت جنایتکار آمریکا انجام شده است.

۲. با توجه به تحقیقات و بررسی‌های انجام شده، این عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.

در پایان تاکید می‌شود؛ خونخواهی شهید اسماعیل هنیه قطعی و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونی، پاسخ این جنایت را که “مجازات سخت” است، در زمان، مکان و کیفیت مقتضی، قاطعانه دریافت خواهد کرد.

کشته شدن اسماعیل هنیه در تهران

کشته شدن اسماعیل هنیه در تهران؛ سپاه پاسداران ایران از کشته شدن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، که در تهران به سر می‌برد، خبر داد.

سپاه پاسداران ایران از کشته شدن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی گروه حماس، خبر داد. طبق اطلاعیه‌ای که بامداد چهارشنبه از سوی روابط عمومی سپاه منتشر شد، محل اقامت هنیه در تهران هدف حمله قرار گرفت و در پی این حادثه، او و یکی از محافظانش کشته شدند.

این اطلاعیه به جزئیات بیشتری درباره این حمله اشاره نکرده و تنها به این نکته اشاره کرده است که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری درباره علت و ابعاد این حادثه منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد