znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

مراسم تشییع جنازه اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران

مراسم تشییع جنازه اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران

مراسم تشییع جنازه اسماعیل هنیه، یکی از رهبران ارشد حماس که به تازگی در تهران به قتل رسید، با حضور شخصیت‌های برجسته ایرانی و در دانشگاه تهران برگزار شد. این مراسم که با حضور آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران، و مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران، برگزار شد، تأکید زیادی بر «خونخواهی» هنیه داشت.

مراسم تشییع جنازه اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران

خونخواهی از مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم

آیت‌الله خامنه‌ای به همراه مسعود پزشکیان بر پیکر هنیه و محافظش نماز خواند. خامنه‌ای در پیامی پس از قتل هنیه، اعلام کرد که «خونخواهی از مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم.» این پیام به وضوح نشان‌دهنده عزم جدی ایران برای واکنش به این قتل است.

در پی این حادثه، سایت رسمی ایران با تغییر لوگوی خود به عبارت «خونخواهی هنیه عزیز» و تغییر رنگ پس‌زمینه سایت به سیاه، به طور علنی پیوند خود با این مسئله را تأکید کرده است.

«خونخواهی ما در حیفا و تل‌آویو بزودی تماشایی خواهد بود.»

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ایران، در مراسم تشییع جنازه هنیه، ترور او را «خطای استراتژیک» اسرائیل نامید و افزود: «خطای دوم آنها این است که به هشدارهای رهبر ما توجه نکرده‌اند که دوران بزن در رو تمام شده است.» قالیباف همچنین تأکید کرد که اسرائیل باید بداند که بهای گزافی برای این مسئله خواهد پرداخت.

در پایان مراسم، شبکه خبر ایران سرودی را پخش کرد که در آن تأکید شد: «خونخواهی ما در حیفا و تل‌آویو بزودی تماشایی خواهد بود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد