znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

انتصاب محمدرضا عارف به‌عنوان معاون اول مسعود پزشکیان در دولت چهاردهم

انتصاب محمدرضا عارف به‌عنوان معاون اول مسعود پزشکیان در دولت چهاردهم

در پی مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری مسعود پزشکیان که صبح یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، فعالیت‌ها برای معرفی دستیاران و معاونان رئیس‌جمهور جدید آغاز شده است. علی تاجرنیا، فعال سیاسی و نماینده سابق مجلس، اعلام کرد که محمدرضا عارف به‌عنوان معاون اول مسعود پزشکیان منصوب شده است.

انتصاب محمدرضا عارف به‌عنوان معاون اول مسعود پزشکیان در دولت چهاردهم

تاجرنیا، که پیش‌تر نماینده مجلس ششم بود، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «محمدرضا عارف که معاون اول خاتمی بود، اکنون معاون اول پزشکیان شده است.»

محمدرضا عارف

محمدرضا عارف یکی از چهره‌های برجسته و با سابقه در سیاست ایران است. او سابقه نمایندگی مردم تهران و ریاست فراکسیون امید در دوره دهم مجلس را دارد. عارف در سال ۱۳۷۶ در دولت اول محمد خاتمی به‌عنوان وزیر پست و تلگراف و تلفن حضور داشت و در دولت دوم خاتمی تا سال ۱۳۸۴ سمت معاون اولی را برعهده داشت.

این انتصاب به عنوان یکی از نخستین اقدامات دولت چهاردهم، نشان‌دهنده آغاز فصلی جدید در سیاست ایران است. با توجه به سابقه و تجربیات محمدرضا عارف در عرصه‌های مختلف مدیریتی و اجرایی، انتظار می‌رود که حضور وی در سمت معاون اول رئیس‌جمهور بتواند نقش مؤثری در پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های دولت جدید ایفا کند.

در ادامه، باید دید که دیگر دستیاران و معاونان پزشکیان چه کسانی خواهند بود و چگونه ترکیب دولت چهاردهم شکل خواهد گرفت. اما با انتصاب عارف به‌عنوان معاون اول، می‌توان انتظار داشت که دولت جدید توجه ویژه‌ای به بهره‌گیری از تجربیات و توانمندی‌های مدیران با سابقه و کارآزموده خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد