znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

تعطیلی سراسری به دلیل گرمای شدید


تعطیلی سراسری به دلیل گرمای شدید؛ براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، به دلیل تداوم گرمای شدید و بی‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

تعطیلی سراسری به دلیل گرمای شدید


تعطیلی سراسری به دلیل گرمای شدید

این تصمیم در پی افزایش دمای هوا و نگرانی‌های مرتبط با سلامت عمومی و مدیریت مصرف انرژی اتخاذ شده است. دمای هوا در برخی نقاط کشور به حدی بالا رفته که اقدامات فوری و اضطراری لازم به نظر می‌رسد.


گرمای بی‌سابقه در خوزستان و واکنش‌های مردمی

به گزارش «خبرآنلاین»، با وجود گرمای بی‌سابقه در خوزستان، استانداری نسبت به خطرات جانی ناشی از آن بی‌تفاوت بوده و در حالی که سایر استان‌ها با دمای کمتر تعطیل شده‌اند، مسئولان استان خوزستان واکنشی نشان نداده‌اند. این سایت در گزارشی با عنوان «گرمای شدید خوزستان و بی‌تفاوتی استاندار» نوشته است: «مردم قربانی بی‌تفاوتی مدیرانی شده‌اند که شاید تنها در ساعات اداری در خوزستان حضور دارند و غیربومی هستند.»

در همین حال، کاربران رسانه‌های اجتماعی در خوزستان و برخی نقاط بوشهر گزارش داده‌اند که دمای واقعی هوا در ظهر جمعه به بالای ۵۲ درجه رسیده است. پیش‌بینی شده که دمای هوا در دو روز آینده باز هم افزایش یابد و خوزستان را به یکی از گرم‌ترین نقاط روی زمین تبدیل کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد