znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

قتل پیرمرد به دلیل ریختن زباله مقابل خانه همسایه


قتل پیرمرد به دلیل ریختن زباله مقابل خانه همسایه؛ روزنامه ایران گزارش داد که یک پیرمرد ۷۰ ساله به دلیل ریختن زباله مقابل خانه همسایه خود به قتل رسیده است.

قتل پیرمرد به دلیل ریختن زباله مقابل خانه همسایه


قتل پیرمرد به دلیل ریختن زباله مقابل خانه همسایه

روزنامه ایران گزارش داد که یک پیرمرد ۷۰ ساله به دلیل ریختن زباله مقابل خانه همسایه خود به قتل رسیده است. این حادثه زمانی رخ داد که مأموران به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری بین دو همسایه بر سر ریختن زباله اتفاق افتاده است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که پسر جوان همسایه، به دلیل ریختن آشغال مقابل خانه‌شان با اعتراض پیرمرد مواجه شد. این اعتراض منجر به درگیری شدید بین این دو نفر شد و در نهایت، پسر جوان با ضرب و جرح، مرد سالخورده را به شدت مجروح کرد.

مرد سالخورده بلافاصله به بیمارستان منتقل شد

مرد سالخورده بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و پس از یک ماه و نیم تلاش پزشکان برای نجات جان او، در نهایت جان خود را از دست داد. این حادثه تلخ باعث شد تا گزارش این قتل به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شود و به دستور بازپرس جنایی، پسر جوان برای ارائه توضیحات و تحقیق به دادسرا احضار شد.

این حادثه نمونه‌ای دیگر از تاثیرات منفی خشونت و ناآگاهی در روابط اجتماعی است که می‌تواند به فجایعی غیرقابل جبران منجر شود. افزایش آگاهی و تحمل در مواجهه با مشکلات روزمره می‌تواند از وقوع چنین حوادث ناگواری جلوگیری کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد