znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

پیدا شدن جسد رئیس سابق زندان ایلام در سیمره


پیدا شدن جسد رئیس سابق زندان ایلام در سیمره؛ در روز پنجشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳، صفدر فولادی، رئیس سابق زندان مرکزی ایلام، در رودخانه سیمره غرق شد.

پیدا شدن جسد رئیس سابق زندان ایلام در سیمره

پیدا شدن جسد رئیس سابق زندان ایلام در سیمره

در روز پنجشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳، صفدر فولادی، رئیس سابق زندان مرکزی ایلام، در رودخانه سیمره غرق شد. این حادثه در ۱۵ کیلومتری شهر لومار، مرکز شهرستان سیروان، و در محدوده روستاهای «چَم جنگل» و «ظهیری» رخ داد.

جزییان این حادثه

محمدباقر شریفی، فرماندار شهرستان سیروان، اعلام کرد که جسد صفدر فولادی در همان روز در رودخانه سیمره کشف شد. وی افزود: «به محض اطلاع از این حادثه، نیروهای هلال احمر، اورژانس و سایر نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و پس از حدود ۲ ساعت تلاش، جسد توسط نیروهای مردمی و عوامل امدادی در پایین‌دست محل غرق‌شدگی در رودخانه سیمره پیدا و از آب گرفته شد. جسد صفدر فولادی برای تحقیقات بیشتر و انجام مراحل قانونی به پزشکی قانونی تحویل داده شده است.»

همچنین، فرمانده انتظامی شهرستان سیروان بیان کرد: «آقای فولادی، ۴۴ ساله، برای ماهیگیری به رودخانه سیمره رفته و بر اثر حادثه‌ای غرق شده است.»

غرق شدن صفدر فولادی در رودخانه سیمره یکی از حوادثی است که نشان از اهمیت توجه به امنیت و ایمنی افراد در مکان‌های طبیعی دارد. در عین حال، تحقیقات و بررسی‌های قانونی درباره علل دقیق این حادثه همچنان ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد