znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

آیا بایدن کناره‌گیری می کند؟

نشریه اکسیوس با اشاره به فشارهای فزاینده بر جو بایدن برای کناره‌گیری از انتخابات ریاست‌جمهوری، گزارش داد که افزایش درخواست‌ها از رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است باعث شود که جو بایدن در پایان این هفته از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.


آیا بایدن کناره‌گیری می کند؟

آیا بایدن کناره‌گیری می کند؟

این نشریه آمریکایی به نقل از چند دموکرات ارشد گزارش داد که فشارها بر بایدن به شکل قابل توجهی افزایش یافته و حالا پس از ابتلای او به کووید-19، رئیس‌جمهور آمریکا بیشتر منزوی شده است.

چند تن از دموکرات‌های ارشد به سایت خبری اکسیوس گفتند که افزایش فشار از سوی رهبران حزب در کنگره و دوستان نزدیک، جو بایدن را متقاعد می‌کند که از رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند. این دموکرات‌ها انتظار دارند که بایدن (81 ساله) “در اسرع وقت”، شاید در پایان این هفته، از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.

آنها توضیح دادند: “رهبران ارشد حزب او، دوستان و کمک کنندگان اصلی بر این باورند که او (بایدن) نمی‌تواند برنده شود، نمی‌تواند تصورات عمومی را در مورد سن و سلامتی خود تغییر دهد و نمی‌تواند اکثریت را در کنگره به دست آورد.”

اکسیوس گزارش داد که به نظر می‌رسد رئیس‌جمهور ایالات متحده به طور مخفیانه در برابر فشارهای فزاینده و نظرسنجی‌های منفی “تسلیم” شده است.

دلایل کناره‌گیری احتمالی


اکسیوس همچنین به عواملی که ممکن است باعث این تصمیم بایدن شود، اشاره کرده است:

سن و سلامتی: بایدن 81 ساله است و ابتلای اخیر او به کووید-19 باعث نگرانی‌هایی در مورد توانایی او برای ادامه رقابت‌های ریاست‌جمهوری شده است.
فشارهای حزب: رهبران حزب دموکرات در کنگره و دوستان نزدیک بایدن به او فشار آورده‌اند تا کناره‌گیری کند.
نظرسنجی‌های منفی: نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهند که بایدن در جلب حمایت عمومی موفق نبوده و بسیاری از رای‌دهندگان در مورد سن و سلامتی او نگران هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد