znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

جو بایدن به ویروس کرونا مبتلا شد


جو بایدن به ویروس کرونا مبتلا شد؛ جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه است. بایدن در این پیام گفت که حالش خوب است اما برنامه‌ریزی برای شرکت در یک مراسم در لاس‌وگاس را لغو کرده است.

جو بایدن به ویروس کرونا مبتلا شد

جو بایدن به ویروس کرونا مبتلا شد

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، اعلام کرد که جو بایدن پس از مثبت شدن آزمایش ویروس کرونا در جریان سفر انتخاباتی به لاس‌وگاس در روز چهارشنبه، از «علائم خفیف» رنج می‌برد. وی در مورد گام‌های بعدی که برداشته می‌شود، افزود: «او به دلاور بازمی‌گردد، جایی که خود را منزوی می‌کند و در آن دوره تمام وظایف خود را به طور کامل انجام خواهد داد.»

پزشک بایدن: رئیس‌جمهور از “علائم خفیف” رنج می‌برد

پزشک بایدن نیز تأیید کرد که رئیس‌جمهور از “علائم خفیف” رنج می‌برد و خاطرنشان کرد که بایدن واکسن کووید و دوز تقویت‌کننده را دریافت کرده است. کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: «کاخ سفید به‌روزرسانی‌های منظمی را در مورد وضعیت رئیس‌جمهور ارائه می‌کند، زیرا وی همچنان در انزوا به انجام کامل وظایف خود ادامه می‌دهد.»

این خبر با توجه به شرایط حساس کنونی و اهمیت سلامتی رئیس‌جمهور، توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده است. بایدن که در سن بالایی قرار دارد، با وجود ابتلا به ویروس کرونا، همچنان تلاش می‌کند تا وظایف ریاست‌جمهوری خود را به نحو احسن انجام دهد و این مسئله نشان‌دهنده تعهد او به مسئولیت‌هایش است. کاخ سفید نیز از شفافیت و اطلاع‌رسانی به موقع در مورد وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور اطمینان می‌دهد تا نگرانی‌های عمومی کاهش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد