znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌ها و مراتع کوه سیاه


آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌ها و مراتع کوه سیاه؛ کهگیلویه، ایران – نجیب‌الله ایزدخواه، بخشدار چاروسا در شهرستان کهگیلویه، از وقوع آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌ها و مراتع کوه سیاه خبر داد. به گزارش ایسنا، این آتش‌سوزی از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، ۲۵ تیر، در منطقه جنگلی و مرتعی کوه سیاه، از روستای گراب به سمت روستای شوت اور آغاز شده است.


آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌ها و مراتع کوه سیاه



آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌ها و مراتع کوه سیاه

بخشدار چاروسا در اظهارات خود بیان کرد که منطقه آتش‌سوزی صعب‌العبور و دارای امکانات محدود است. به دلیل این شرایط، نیروهای اعزامی به ناچار با استفاده از الاغ به محل آتش‌سوزی می‌روند. همچنین، پوشش گیاهی انبوه و وزش باد شدید، کار کنترل و مهار آتش را به تأخیر انداخته است.

آقای ایزدخواه از مردم محلی درخواست کمک کرده و اعلام نمود که به دلیل کمبود نیرو برای مهار آتش، تعدادی از نیروهای مردمی به منطقه اعزام شده‌اند. اما هنوز به نیروی بیشتر و امکانات لازم برای مهار کامل آتش نیاز است. وی از همه کسانی که می‌توانند کمک کنند، درخواست یاری کرده است.

وقوع آتش‌سوزی‌های مشابه در ماه گذشته

در ماه گذشته، استان چهارمحال و بختیاری نیز چندین آتش‌سوزی را تجربه کرده است. از جمله این موارد، آتش‌سوزی در خردادماه در بخشی از جنگل‌های هلیساد در محدوده شهرستان اردل بوده است. این حادثه‌ها نشان‌دهنده نیاز مبرم به تدابیر پیشگیرانه و امکانات بهتر برای مقابله با چنین بحران‌هایی در منطقه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد