znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

انفجار در حرم شاهچراغ: شایعه یا واقعیت؟


انفجار در حرم شاهچراغ: در روزهای اخیر خبرهایی ضد و نقیض در مورد وقوع انفجار در اطراف حرم شاهچراغ منتشر شده است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. گزارش‌ها و واکنش‌ها به این خبرها باعث شده تا فضای عمومی به شدت تحت تاثیر قرار گیرد.

انفجار در حرم شاهچراغ: شایعه یا واقعیت؟


انفجار در حرم شاهچراغ: شایعه یا واقعیت؟

گزارش ایلنا: صدای انفجار و ترس عمومی

خبرگزاری ایلنا در گزارشی اعلام کرده است که صدای چند انفجار در اطراف حرم شاهچراغ شنیده شده و مردم از ترس به پشت بام‌ها رفته‌اند. این خبر موجب نگرانی و اضطراب در میان شهروندان شیراز شده است.

تکذیب تسنیم: هیچ انفجاری رخ نداده است

در مقابل، خبرگزاری تسنیم در گزارشی اعلام کرد که برخلاف ادعای برخی کانال‌های مجازی، هیچ انفجاری در حرم شاهچراغ رخ نداده و این اخبار کذب است. این خبرگزاری تصاویری از مراسم عزاداری در حرم شاهچراغ منتشر کرده تا نشان دهد که اوضاع آرام و بدون حادثه‌ای در حال برگزاری است.

واکنش دستگاه قضایی: اعلام جرم علیه منتشرکنندگان شایعه

دستگاه قضایی نیز علیه منتشرکنندگان شایعه انفجار در حرم شاهچراغ اعلام جرم کرده است. قوه قضاییه اعلام کرد که شب گذشته برخی افراد در فضای مجازی شایعه‌ای نادرست و خلاف واقعیت درباره انفجار در حرم شاهچراغ منتشر کردند. این ادعای نادرست امنیت روانی جامعه را تحت تاثیر قرار داده و دستگاه قضایی تصمیم به پیگیری قانونی این موضوع گرفته است.

توضیحات دادستان عمومی و انقلاب شیراز

دادستان عمومی و انقلاب شیراز نیز در این باره توضیحاتی ارائه کرده است. او اعلام کرد که صدای تیراندازی شنیده شده در اطراف شاهچراغ مربوط به شلیک سهوی یکی از عوامل امنیتی بوده و به دلیل سهل انگاری رخ داده است. این توضیحات به نوعی تایید می‌کند که هیچ انفجار عمدی یا تهدید آمیزی در کار نبوده و موضوع به یک خطای انسانی مربوط می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد