znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

پیدا شدن پیکر امیر باذکاوت، بازیکن سابق تیم ملوان، در رودخانه اشکورات رودسر

پیدا شدن پیکر امیر باذکاوت، بازیکن سابق تیم ملوان، در رودخانه اشکورات رودسر؛ در روز شنبه ۲۳ تیرماه، پیکر امیر باذکاوت، بازیکن نیم‌فصل اول تیم ملوان که در رودخانه اشکورات رودسر غرق شده بود، توسط تیم‌های امدادی هلال احمر شهرستان رودسر پیدا شد.

پیدا شدن پیکر امیر باذکاوت، بازیکن سابق تیم ملوان، در رودخانه اشکورات رودسر

امیر باذکاوت روز جمعه در حالی که در رودخانه‌ای در منطقه گرمابدشت اشکورات رودسر بود، دچار حادثه شد و غرق شد. تلاش‌های فراوان تیم‌های جست‌وجو و نجات برای پیدا کردن او در نهایت منجر به یافتن پیکرش پس از ساعت‌ها جست‌وجو گردید.

باذکاوت اهل استان گیلان بود و در کارنامه ورزشی خود حضور در تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و الماس تازه‌آباد چاف را داشت. او یکی از بازیکنان مستعد و محبوب منطقه بود که با عملکرد خوب خود در زمین فوتبال، همواره مورد توجه هواداران و مربیان قرار می‌گرفت.

رئیس هلال احمر شهرستان رودسر اعلام کرد که عملیات جست‌وجو با همکاری نیروهای مردمی و تیم‌های تخصصی انجام شد و نهایتاً پیکر این بازیکن جوان در رودخانه اشکورات پیدا شد. این حادثه غم‌انگیز نه تنها خانواده و دوستان او، بلکه جامعه ورزشی گیلان را نیز در شوک و اندوه فرو برده است.

امیر باذکاوت در طول دوران ورزشی خود با اخلاق خوب و تلاش بی‌وقفه‌اش نمونه‌ای برای دیگر بازیکنان جوان بود و از دست دادن او یک ضایعه بزرگ برای فوتبال محلی محسوب می‌شود. یاد و خاطره او برای همیشه در ذهن هم‌تیمی‌ها، هواداران و دوستداران فوتبال باقی خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد