znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

علت اخراج زهرا موسوی‌ دختر میرحسین موسوی از دانشگاه چیست؟

زهرا موسوی‌، فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، با انتشار اسنادی در حساب اینستاگرام خود خبر اخراجش از دانشگاه الزهرا را رسانه‌ای کرد.

علت اخراج زهرا موسوی‌ دختر میرحسین موسوی از دانشگاه چیست؟

علت اخراج زهرا موسوی‌ دختر میرحسین موسوی از دانشگاه چیست؟

زهرا موسوی‌، فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، با انتشار اسنادی در حساب اینستاگرام خود خبر اخراجش از دانشگاه الزهرا را رسانه‌ای کرد. این خبر بلافاصله در فضای مجازی و رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد و موجب تحلیل‌های فراوانی شد.

خانم موسوی در روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه، با انتشار اسنادی که نشان‌دهنده اخراج او از دانشگاه است، اعلام کرد که در ۲۶ خرداد برای بار دوم، به طور قطعی از دانشگاه اخراج شده است. او تاکید کرد که در هر دو بار، نهادهای امنیتی نقش اصلی را در این تصمیم‌ها داشته‌اند.

شکایت حراست دانشگاه الزهرا

بر اساس تصاویر حکم صادر شده و مدارکی که خانم موسوی منتشر کرده است، این تصمیم به دلیل شکایت حراست دانشگاه الزهرا از او به علت حمایت‌هایش از دانشجویان در موضوع پوشش اختیاری صورت گرفته است.

این استادیار دانشکده هنر در متنی که منتشر کرده، تأکید کرده است که به دلیل مخالفت «وزارت اطلاعات» با تبدیل وضعیت استخدامش، از این دانشگاه پس از حدود ۲۰ سال تدریس اخراج شده است. خانم موسوی بیان کرد که این اخراج در برابر داغ‌ها، زندان‌ها، فقر، بی‌عدالتی و بلاهای دیگر که او و خانواده‌اش طی ۱۵ سال گذشته متحمل شده‌اند، هیچ نیست.

او همچنین از نقش «وتوی» وزارت اطلاعات در روند ارتقای شغلی خود در سه دولت گذشته خبر داد و تاکید کرد که این وزارتخانه مانع از بهبود وضعیت شغلی و استخدامی او شده است

اخراج زهرا موسوی‌خامنه به سرعت واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی و رسانه‌ها به دنبال داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد