znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

جدال لفظی بین نزدیکان جلیلی و قالیباف در ساعات پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری


جدال لفظی بین نزدیکان جلیلی و قالیباف در ساعات پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری؛ با نزدیک شدن به ساعات پایانی تبلیغات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران، تنش‌ها و جدال‌های لفظی بین حامیان دو نامزد اصولگرا، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف، درباره کناره‌گیری احتمالی یکی به نفع دیگری شدت گرفته است.

جدال لفظی بین نزدیکان جلیلی و قالیباف در ساعات پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری

گزارش‌هایی منتشر شده که از تماس‌هایی با سعید جلیلی برای انصراف به نفع محمدباقر قالیباف حکایت دارند. با این حال، چند تن از نزدیکان آقای جلیلی تأکید کرده‌اند که او تا انتهای انتخابات ریاست جمهوری در صحنه باقی خواهد ماند.

جدال لفظی بین نزدیکان جلیلی و قالیباف در ساعات پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوریمحمدباقر قالیباف، رئیس مجلس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری، شامگاه سه‌شنبه با انتشار ویدئویی شایعات مربوط به انصراف خود از انتخابات را رد کرد. او در پاسخ به پرسشی درباره شایعات ۴۸ ساعت گذشته مبنی بر کناره‌گیری‌اش گفت: «این شایعه است. همیشه این بحث‌ها وجود دارد. خیر، من در این مسیر خواهم ماند و این یک وظیفه ملی است.» قالیباف همچنین اضافه کرد: «وظیفه ماست که در میدان حضور داشته باشیم و در مناظره‌ها گفتم که باید یک تحول اقتصادی جدی ایجاد کنیم. اگر جدی نبودم، می‌توانستم به عنوان رئیس مجلس بمانم.»

نظرسنجی صدا و سیمای

در این میان، حمید رسایی، نماینده اصولگرای مجلس، علی‌اکبر رائفی‌پور، از چهره‌های اصولگرا، و امیرحسین ثابتی، نماینده سعید جلیلی در یک برنامه تبلیغاتی تلویزیونی، روز سه‌شنبه با استناد به یک نظرسنجی صدا و سیمای بیان کردند که سعید جلیلی با ۳۰ درصد آرا پیشتاز است و محمدباقر قالیباف با ۱۸ درصد آرا در رتبه سوم قرار دارد. آنها پیشنهاد کرده‌اند که محمدباقر قالیباف به نفع سعید جلیلی کنار برود.

علی‌اکبر رائفی‌پور در این باره نوشته است: «هر گونه تحلیلی مبنی بر نبود جلیلی در ادامه انتخابات ابتر، خام و ناشی از عدم شناخت صحیح شخصیت اوست.» امیرحسین ثابتی نیز با انتشار پیامی بر عدم انصراف سعید جلیلی از انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد. او در کانال تلگرامی خود نوشت: «با توجه به صدرنشینی دکتر جلیلی در نظرسنجی‌های مختلف، او تا آخر در صحنه باقی خواهد ماند.»

حمید رسایی نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «زمینه خوبی برای اجماع روی سعید جلیلی فراهم شده است. همه منتظر اعلام نظر آقای قالیباف‌اند تا کار در مشهد تمام شود.»

حساب کاربری منتسب به «سعید جلیلی» در شبکه اجتماعی ایکس، پس از پایان آخرین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در روز سه‌شنبه، با انتشار پیام کوتاهی نوشت: «مصمم ایستاده‌ام.»

با توجه به این شرایط، به نظر می‌رسد که رقابت بین جلیلی و قالیباف همچنان ادامه دارد و هیچ یک از آنها قصد کناره‌گیری به نفع دیگری را ندارد. این مسئله می‌تواند بر روند انتخابات و تصمیم‌گیری رأی‌دهندگان تاثیرگذار باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد