znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

znan

همه چیزی مربوط به زنان ایرانیه

دومین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، چه شد؟

دومین مناظره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران عصر پنجشنبه ۳۱ خرداد با محوریت «خدمت‌رسانی عدالت‌محور دولت» از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش شد. در این مناظره، نامزدهای مختلف به بررسی مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور پرداخته و راه‌کارهای خود را برای حل این مشکلات ارائه کردند.

دومین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، چه شد؟

دومین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، چه شد؟

قاضی‌زاده هاشمی: ۳۰ درصد جامعه نیازمند کمک هستند

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، یکی از پنج نامزد اصولگرای این انتخابات، اظهار داشت که ۳۰ درصد جامعه ایران کمتر از ۱۲ میلیون تومان درآمد دارند و نیازمند کمک هستند. او تاکید کرد که در برخی خانوارها هیچ شاغلی وجود ندارد یا شغل‌های موجود مؤثر نیستند. به گفته قاضی‌زاده هاشمی، توسعه شغل و ایجاد اشتغال برای حداقل یک نفر از اعضای خانواده و بهبود وضعیت درآمدی مشاغل ضروری است.

قالیباف: انتقاد از نحوه توزیع یارانه‌ها

محمد باقر قالیباف، دیگر نامزد اصولگرا و رئیس مجلس شورای، از نحوه توزیع یارانه‌ها انتقاد کرد. او اظهار داشت که از ابتدا هدفمندی در یارانه‌ها رعایت نشده و روش اجرای آن نیز نادرست بوده است. قالیباف تاکید کرد که در دولت چهاردهم باید به این مسئله توجه شود تا بتوان عدالت اجتماعی را محقق کرد.

پورمحمدی: انتقاد از عملکرد نامزدها

مصطفی پورمحمدی، سومین نامزد اصولگرایان، نیز به انتقاد از نحوه توزیع یارانه‌ها پرداخت و اظهار داشت که این حجم توزیع یارانه باعث آسایش طبقات محروم نشده و مشکلات اقتصادی را بیشتر کرده است. او افزود که اقتصاد ایران در ۱۰-۱۱ سال گذشته قفل شده و کشور منابع کافی ندارد.

زاکانی: پورمحمدی آدرس غلط می‌دهد

اظهارات پورمحمدی با انتقاد علیرضا زاکانی، دیگر نامزد اصولگرا، مواجه شد. زاکانی گفت که پورمحمدی «آدرس غلط» می‌دهد و مشکل اصلی کشور نادرست بودن توزیع ثروت است. او اظهار داشت که این شعارها قبلاً هم داده شده و نباید به آن‌ها توجه کرد.

پزشکیان: جمعیت زیر خط فقر بدتر شده است

مسعود پزشکیان، تنها نامزد اصلاح‌طلب، در مورد یارانه‌ها گفت که جمعیت زیر خط فقر بدتر شده و وضعیت مرزها و حاشیه‌نشینان به شدت خراب است. او راه‌حل این مشکلات را ایجاد زبان و نگاه مشترک و کنار گذاشتن اختلافات دانست.

جلیلی: دولت باید منابع را به بهترین شکل توزیع کند

سعید جلیلی، دیگر نامزد اصولگرایان، اظهار داشت که وظیفه دولت توزیع منابع به بهترین و عادلانه‌ترین شکل است.

انتقادهای تند پورمحمدی از جلیلی، پزشکیان و قالیباف

مصطفی پورمحمدی با انتقاد از اظهارات سایر نامزدها گفت که بخشی از مسائل مهم کشور توسط آن‌ها نادیده گرفته می‌شود. او به مشکلات اف‌ای‌تی‌اف در شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد و گفت که باید اصل موضوع حل شود.

حمله زاکانی به تنها نامزد اصلاح‌طلبان

علیرضا زاکانی به مسعود پزشکیان حمله کرد و اظهار داشت که مشاوران پزشکیان در جلسه‌ای دولت رئیسی را سه سال فلاکت‌بار توصیف کرده‌اند. او گفت که پزشکیان به جای توصیه‌های اخلاقی بهتر است پاسخگو باشد. این اشاره‌ای به اظهارات محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پیشین، است که اصولگرایان را به سنگ‌اندازی در مقابل برجام متهم کرده بود و گفت که برجام بارها می‌توانست احیا شود تا مردم در فلاکت نباشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد